Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych i gimnazjum, dla których gmina Wieruszów jest organem prowadzącym w ramach projektu „Rozwój kompetencji uczniów poprzez zwiększenie jakości oferty edukacyjnej szkół w Gminie Wieruszów”

Burmistrz Wieruszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48627832610 , fax. +48627832611
  • Data zamieszczenia: 2017-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Wieruszowa
    Rynek 1-7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. +48627832610, fax. +48627832611
    REGON: 250855392
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych i gimnazjum, dla których gmina Wieruszów jest organem prowadzącym w ramach projektu „Rozwój kompetencji uczniów poprzez zwiększenie jakości oferty edukacyjnej szkół w Gminie Wieruszów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum, dla których Gmina Wieruszów jest organem prowadzącym w ramach projektu „Rozwój kompetencji uczniów poprzez zwiększenie jakości oferty edukacyjnej szkół w Gminie Wieruszów” współfinansowanego przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.1.2. Kształcenie ogólne. Zamówienie obejmuje: 1)zakup i dostawę sprzętu elektronicznego wraz z montażem zgodnego z wykazem pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK zgodnych z „Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020” dla szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Wieruszów przez Wykonawcę zamówienia w ilości i asortymencie: a) jednostka centralna komputera przenośnego dla ucznia (zwana komputerem dla ucznia ) wraz z oprogramowaniem – 37 sztuk, b) jednostka centralna komputera przenośnego dla nauczyciela (zwana komputerem dla nauczyciela ) wraz z oprogramowaniem – 12 sztuk, c) sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie – 5 sztuk, d) tablica interaktywna z systemem mocowania i oprogramowaniem – 1 sztuka, e) wizualizer – 1 sztuka, f) rzutnik multimedialny – 17 sztuk, g) ekran do projektora – 17 sztuk, h) aparat fotograficzny – 4 sztuki, i) odtwarzacz CD z głośnikami – 8 sztuk; 2) instalację oprogramowania. 2. Szczegółowy opis sprzętu elektronicznego znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. Prawem opcji objęte są jednostki centralne komputera przenośnego dla ucznia wraz z oprogramowaniem. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno kupi 37 sztuk jednostek centralnych określonych w ust. 1 pkt 1 lit. a,zaś dodatkowo Zamawiający może zakupić 12 sztuk jednostek centralnych komputera przenośnego dla ucznia w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. 4. Przedmiot dostawy musi spełniać następujące warunki: 1) posiadać deklarację CE; 2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; 3) w przypadku komputerów przenośnych spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; 4) być wyprodukowany w roku 2016; 5) być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawnych osób trzecich; 6) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkownika w języku polskim; 7) posiadać parametry techniczne nie gorsze od podanych w załączniku nr 1 do SIWZ; 8) posiadać serwis producenta na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 9)posiadać gwarancję nie krótszą niż 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru na sprzęt elektroniczny, z wyjątkiem tablicy interaktywnej, na którą udzielona gwarancja powinna być nie krótsza niż 60 miesięcy; 10) posiadać zapewniony czas reakcji w wyniku zgłoszenia gwarancyjnego nie dłuższy niż 24 godziny od momentu zgłoszenia problemu oraz zapewniony czas usunięcia awarii nie dłuższy niż 5 dni roboczych lub zapewniony sprzęt zastępczy; 11) zapewnić dostępność serwisu pogwarancyjnego przez cały okres objęty gwarancją. 5. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do: a)Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Wieruszowie, ul. Fabryczna 1 , 98-400 Wieruszów; b)Zespołu szkół Nr 2 w Wieruszowie ul. Teklinowska 27, 98-400 Wieruszów; c) Szkoły Podstawowej w Pieczyskach ul. Szkolna 3 Pieczyska , 98-400 Wieruszów; d) Szkoły Podstawowej w Teklinowie Teklinów 21, 98-400 Wieruszów, e) Szkoły Podstawowej w Wyszanowie, ul. Szkolna 1, Wyszanów 98-400 Wieruszów. 6. Miejsce dostawy sprzętu będzie wskazane na piśmie przez Zamawiającego w terminie 2 dni od dnia zawarcia umowy . 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 11.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359).). 3. Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach