Gmina Karczew ogłasza przetarg
- Adres: 05-480 Karczew, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7806516, 780 76 41 , fax. 227 806 536
- Data zamieszczenia: 2020-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczew
ul. Warszawska 28
05-480 Karczew, woj. mazowieckie
tel. 22 7806516, 780 76 41, fax. 227 806 536
REGON: 13269226000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego w ramach realizacji projektu pt.: „Z pasją do nauki w gminie Karczew” – 3 Części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego w ramach realizacji projektu pt.: „Z pasją do nauki w gminie Karczew” – 3 Części. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy Części, tj.: Część I: Zakup i dostawa komputerów przenośnych laptopów, tabletów oraz urządzenia wielofunkcyjnego; Część II: Zakup i dostawa drukarek; Część III: Zakup i dostawa urządzeń multimedialnych w tym: zestaw multimedialny (tablica interaktywna, projektor, głośniki); projektory; głośniki; ekran projekcyjny; Szczegółowo przedmiot zamówienia określony jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) z załącznikami tj.: w załączniku Nr 1 pn.: Lista zakupów – określającym ilości zamawianego sprzętu oraz w załączniku Nr 2 pn.: Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu dydaktycznego – zawierająca opis minimalnych wymaganych parametrów zamawianego sprzętu – stanowiącymi Załączniki Nr 5, 5A, 5B do SIWZ – dotyczy Części I, II, III. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy – Załączniki Nr 6A, 6B, 6C – dotyczy Części I, II, III. Załączniki szczegółowo wymienione są w punkcie 26 SIWZ. Wyżej wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: Część I: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych i 00/100); Część II:19,00 zł (słownie: dziewiętnaście złotych i 00/100); Część III:263,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt trzy złote i 00/100); Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni włącznie z dniem składania ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące wadium zostały określone w punkcie 13 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca bez wezwania Zamawiającego zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (na której udostępniono SIWZ) informacji z otwarcia ofert, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o którym mowa w pkt 8.3 SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.Wraz z Ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenia/dokumenty szczegółowo wymienione w punkcie 15.5 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych laptopów
Dodano: 2024-04-18 - Zakup laptopów na potrzeby Rady Miasta
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa komputera przenośnego i monitora
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami_308
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa sprzętu komputerowego w częściach: a) dostawa 20 sztuk laptopów b) dostawa 40 sztuk monitorów komputerowych c) dostawa 20 sztuk stacji dokujących
Dodano: 2024-03-22 - Dostawa sprzętu komputerowego część I: dostawa przenośnego sprzętu komputerowego część II: dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-03-11 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, biurowego oraz doposażenie serwerowni dla Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca.
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa laptopów
Dodano: 2024-02-02 - Dostawa laptopów, monitorów, materiałów, wyposażenia i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2024-02-02 - Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów
Dodano: 2024-01-08