Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu dla pracowni Medialab w ramach projektu Inwestycja w kulturę. Działania systemowe na rzecz edukacji kulturalnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa. Priorytet 3 Współpraca sieciowa oraz inicjatywy społeczności lokalnych. Działanie 3.1. Rozwój regionalnych i lokalnych możliwości współpracy transgranicznej - V części

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu dla pracowni Medialab w ramach projektu Inwestycja w kulturę. Działania systemowe na rzecz edukacji kulturalnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa. Priorytet 3 Współpraca sieciowa oraz inicjatywy społeczności lokalnych. Działanie 3.1. Rozwój regionalnych i lokalnych możliwości współpracy transgranicznej - V części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - zakup, załadunek, transport, rozładunek i przekazanie instrukcji obsługi sprzętu: 1) drukarka 3d (6 zestawów); 2) filament dla drukarki 3d ABS (52 kg); 3) filament dla drukarki 3d elastyczny (12 kg); 4) filament dla drukarki 3d drewnopodobny (9 kg); 5) filament dla drukarki 3d przezroczysty (7 kg); 6) skaner 3d (9 zestawów). Część II - zakup, załadunek, transport, rozładunek i przekazanie instrukcji obsługi sprzętu: 1) zestaw do nauki programowania mikrokontrolerów. (36 zestawów); 2) stacja lutownicza+hotair (3 szt.); 3) lampa powiększająca (6 szt.); 4) zasilacz warsztatowy (3 szt.); 5) multimetr (6 szt.); 6) szafka szufladkowa na części elektroniczne (3 szt.); 7) przedłużacz (12 szt.); 8) skrzynki plastikowe (24 szt.). Część III - zakup, załadunek, transport, rozładunek i przekazanie instrukcji obsługi sprzętu: 1) frezarka CNC (3 zestawy); 2) wyrzynarka (3 szt.); 3) pistolet klejowy (6 szt.); 4) wkrętarko-wiertarka (5 szt.). Część IV - zakup, załadunek, transport, rozładunek i przekazanie instrukcji obsługi sprzętu: 1) Słuchawki (36 szt.); 2) Monitory odsłuchowe aktywne stereo (6 szt.); 3) Karta dźwiękowa USB (4 szt.); 4) Rejestrator cyfrowy stereo (6 szt.); 5) Zestaw mikrofonów (3 komplety); 6) Kabel mikrofonowy (9 szt.); 7) Statyw mikrofonowy (9 szt.); 8) Mikser (3 szt.); 9) Gramofony vinyl (6 szt.); 10) Mikser dj (3 szt.); 11) Odtwarzacz DJ (3 szt.); 12) Kontroler MIDI (3 zestawy); 13) Interfejs audio (1) (1 szt.); 14) Interfejs audio (2) (1 szt.); 15) Analogowy loop syntezator (1 szt.); 16) Analogowy automat perkusyjny (1 szt.); 17) Analogowa maszyna basowa (1 szt.); 18) Syntezator analogowy (1 szt.). Część V - zakup, załadunek, transport, rozładunek i przekazanie instrukcji obsługi sprzętu: 1) lustrzanka cyfrowa (6 szt.); 2) kamera profesjonalna (1 szt.); 3) karty pamięci (12 szt.); 4) uchwyt na akumulatory (6 szt.); 5) ładowarka do akumulatorów (3 szt.); 6) akumulator (24 szt.); 7) statyw z głowicą olejową (6 szt.); 8) suwak do lustrzanki (3 szt.); 9) stabilizator do lustrzanki (3 szt.); 10) oświetlenie video zestaw (3 zestawy); 11) oświetlenie foto zestaw (3 zestawy); 12) tła fotograficzne (3 zestawy); 13) obiektyw 35 mm (2 szt.); 14) obiektyw superszerokokątny (2 szt.); 15) obiektyw do makrofotografii (2 szt.); 16) kamera sportowa (3 szt.); 17) uchwyt teleskopowy (1 szt.); 18) statyw elastyczny (1 szt.); 19) quadrocopter (1 szt.); 20) walizka na quadrocopter (1 szt.); 21) sensor ruchu 3D (1 szt.); 22) kamera internetowa (6 szt.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 426110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną