Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowana w ramach projektu pn. „Doposażenie szpitala wraz z przebudową pomieszczeń i wyposażeniem Centralnej Sterylizatorni oraz zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej wraz z przebudową przychodni przyszpitalnych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Tytusa Chałubińskiego”

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. +48483615283, fax. +48483615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.radom.pl/zamowienie/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowana w ramach projektu pn. „Doposażenie szpitala wraz z przebudową pomieszczeń i wyposażeniem Centralnej Sterylizatorni oraz zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej wraz z przebudową przychodni przyszpitalnych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Tytusa Chałubińskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowana w ramach projektu pn. „Doposażenie szpitala wraz z przebudową pomieszczeń i wyposażeniem Centralnej Sterylizatorni oraz zakup sprzętu, urządzeń i aparatury medycznej dla Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej wraz z przebudową przychodni przyszpitalnych w Radomskim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Tytusa Chałubińskiego” Część nr 1 - Aparat EEG służący do rejestracji czynności bioelektrycznej mózgu Część nr 2 - Aparat do spoczynkowego zapisu EKG Część nr 3 - Aparat do ambulatoryjnego całodobowego monitorowania ciśnienia tętniczego krwi metodą Holtera Część nr 4 - Aparat (system) do wykonywania badania zapisu EKG metodą Holtera z 2 rejestratorami Część nr 5 - Defibrylator pełno-funkcyjny Część nr 6 - Osobiste pompy insulinowe - 2 szt. Część nr 7 - Osobiste pompy insulinowe z funkcja predykcyjną - 3 szt. Część nr 8 - Urządzenie CGMS - system do ciągłego monitorowania glikemii Część nr 9 – Refraktometr Część nr 10 – Skiaskop Część nr 11 – Lampa szczelinowa Część nr 12 – Wziernik Fisona Część nr 13 – Tonometr Część nr 14 – Fotel okulistyczny Część nr 15 – Gonioskop Część nr 16 – Autorefraktometr Część nr 17 – Oftalmoskop
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33121100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.2. Zamawiający określa wadium w wysokości: Część nr 1 - 1 182 zł (słownie: jeden tysiąc sto osiemdziesiąt dwa złote 0/100) Część nr 2 – 62 zł (słownie: sześćdziesiąt dwa złote 0/100) Część nr 3 – 80 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych 0/100) Część nr 4 – 261 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt jeden złotych 0/100) Część nr 5 – 648 zł (słownie: sześćset czterdzieści osiem złotych 0/100) Część nr 6 – 248 zł (słownie: dwieście czterdzieści osiem złotych 0/100) Część nr 7 – 372 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt dwa złote 0/100) Część nr 8 - 72 zł (słownie: siedemdziesiąt dwa złote 0/100) Część nr 9 – 1 260 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych 0/100) Część nr 10 – 58 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem złotych 0/100) Część nr 11 – 260 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych 0/100) Część nr 12 – 200 zł (słownie: dwieście złotych 0/100) Część nr 13 – 330 zł (słownie: trzysta trzydzieści złotych 01/00) Część nr 14 – 158 zł (słownie: sto pięćdziesiąt osiem złotych 0/100) Część nr 15 – 32 zł (słownie: trzydzieści dwa złote 0/100) Część nr 16 – 524 zł (słownie: pięćset dwadzieścia cztery złote 0/100) Część nr 17 – 70 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych 0/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja zgodna z SIWZ. 6.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 6.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 6.1.2. pełnomocnictwo dla osoby działającej na podstawie pełnomocnictwa podpisującej ofertę, akceptującej oświadczenie, wymaga zachowania tej samej formy, jaką Zamawiający przewiduje dla złożenia oferty oraz oświadczenia (dokumentu w postaci elektronicznej opatrzonego bezpiecznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym). W przypadku braku pełnomocnictwa w formie elektronicznej oryginalnej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a sporządzonego dla danej osoby tylko w formie pisemnej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), można złożyć kopię pełnomocnictwa, ale notarialnie poświadczoną elektronicznie. Stosownie zaś do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2019 r., poz. 540 ze zm.), elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6.1.3. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy przedłożyć wypełnioną specyfikację techniczną, według wzoru określonego w załączniku nr 4-20 do SIWZ zgodnie z oferowaną częścią. 6.1.4. dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 8.4.2 – 8.4.5). 6.1.5. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy przedłożyć dla produktów, które mają być dostarczone po zawarciu umowy, katalogi potwierdzające posiadanie przez oferowany produkt, wskazanych przez Zamawiającego parametrów wymaganych w n/w zakresie: • Części nr 1, 2, 3, 4, 5, 9, 16. W przypadku braku zamieszczenia w dostarczonym przez wykonawcę katalogu, informacji potwierdzających spełnienie przez oferowany produkt, wskazanych przez Zamawiającego w/w parametrów wymaganych, wprowadza się wymóg dostarczenia oświadczenia producenta, w którym producent potwierdzi posiadanie przez w/w produkt cech wymaganych przez Zamawiającego w w/w zakresie. Wymóg dostarczenia katalogów nie dotyczy wymagań określonych jako „inne” w opisie przedmiotu zamówienia dla każdej z części. 6.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. dotyczące podwykonawców. 3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach