Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg
- Adres: 02005 Warszawa, ul. Lindleya
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 021 001 , fax. 225 022 136
- Data zamieszczenia: 2018-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
ul. Lindleya 4
02005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 021 001, fax. 225 022 136
REGON: 28893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu anestezjologicznego tj.: igły podpajęczynówkowe, rurki intubacyjne, bezlateksowy zestaw jednorazowych układów oddechowych do aparatów firmy Dräger dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa sprzętu anestezjologicznego tj.: łyżka jednorazowego użytku z kanałem prowadzącym rurkę, maski jednorazowe do wentylacji, resuscytator, cewnik do picco, igły, kolce przelewowe, rurki, wkłady workowe preżelowane, bezpieczne zestawy do toracentezy, kaniule, rurki intubacyjne, łyżka do laryngoskopu, układ pacjenta jednorazowy dla dzieci i dorosłych, bezlateksowy zestaw jednorazowych układów oddechowych do aparatów firmy dräger, filtr intermolekularny z wymiennikiem ciepła i wilgoci, filtr bakteryjno-wirusowy, zestaw do kontrolowanej regulowanej podaży tlenu, rurki tracheostomijne, maski do znieczulenia pacjenta, rekojeść wykonana ze stali nierdzewnej kompatybilna z łyżkami w standardzie ISO7376 dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141620-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy) ; Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ; Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E); W celu ustalenia rankingu ofert wraz z ofertą należy złożyć: Próbki – w celu weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i oceny jakości/ przydatności klinicznej: 1) dla pakietu nr 5 – do pozycji nr 2, 4, 7, 9, 11, 16, 18 – po 2 szt. do pozycji nr 16 – 2 szt. (średnica 14G - 1 szt., średnica 16G – 1 szt.); 2) dla pakietu nr 6 – do pozycji nr 1 – 2 szt.; 3) dla pakietu nr 7 – do pozycji nr 1 – 1 szt.; 4) dla pakietu nr 8 – do pozycji nr 1 - 2 szt., …………………..do pozycji nr 3 – po 1 szt z rozmiaru 1,1 mm, 1,3 mm, 1,5 mm; 5) dla pakietu nr 9 - do pozycji nr 2 - 2 szt., …………………..do pozycji nr 3 i 9 – po 3 szt.; …………………..do pozycji nr 10 i 11 – po 1 szt.; 6) dla pakietu nr 10 – do pozycji nr 1 – 3 szt., …………………..do pozycji nr 3 – 1 szt. (krótka); …………………..do pozycji nr 4 – 1 szt.; 7) dla pakietu nr 11 - do pozycji nr 1 – 3 szt., 8) dla pakietu nr 12 - do pozycji nr 1 – 5 szt., …………………..do pozycji nr 2 – 3 szt. (rozmiar 4 – 2 szt.; rozmiar 5 – 1 szt.); 9) dla pakietu nr 13 – do pozycji nr 1 – 4 szt.; 10) dla pakietu nr 14 – do pozycji nr 1 – 4 szt.; 11) dla pakietu nr 15 – do pozycji nr 1 i 3 – po 2 szt.; 12) dla pakietu nr 16 - do pozycji nr 1, 2, 12, 13 – po 1 szt., …………………..do pozycji nr 7 – 3 szt. (rozmiar 7,00 mm – 2 szt.; rozmiar 8,00 mm - 1 szt.); 13) dla pakietu nr 17 – do pozycji nr 1 – 6 szt. (rozmiar 4 – 2 szt.; rozmiar 5 – 2 szt.; rozmiar 6 – 2 szt.). Próbki, które muszą być przechowywane w temperaturze niższej niż pokojowa należy składać od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 13.30 ze względu na konieczność zapewnienia właściwych warunków przechowywania. Informację o sposobie przechowywania należy dołączyć do próbek w sposób umożliwiający zapoznanie się z nią bez potrzeby otwierania opakowania
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- System do rozwiercania /płukania kanału śródszpikowego i pobierania przeszczepów kostnych autogennych
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa zestawów jednorazowych do redukcji patogenów w KKP
Dodano: 2024-01-04 - Dostawa Indywidualnych Zestawów Profilaktycznych IZP
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa narzędzi medycznych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-109/2023
Dodano: 2023-07-25 - Dostawa zestawów do inaktywacji wirusów w Koncentracie Krwinek Płytkowych, zestawów jednorazowych do poboru UKKP oraz pojemników transferowych – 1000ml
Dodano: 2023-03-28 - Dostawa Indywidualnych Zestawów Profilaktycznych IZP
Dodano: 2022-12-30 - "Dostawa zestawu komponentów PRM i TL"
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa zestawu dojścia doszpikowego
Dodano: 2021-01-12 - Dostawa zestawu komponentów PRM i TL
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa Indywidualnego Zestawu Autostrzykawek IZAS-05 oraz autostrzykawek Morfina - sprawa nr WOFITM/59/2020/PN
Dodano: 2020-10-13