Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6710765 , fax. 032 6710773
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
ul. Sienkiewicza 34 34
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6710765, fax. 032 6710773
REGON: 27628582700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do mieszania z piaskiem, zwalczającej śliskość zimową na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem do mieszania z piaskiem, zwalczającej śliskość zimową na drogach administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, w ilości do 2.500 Mg. Zamówienia składane przez Zamawiającego realizowane będą w sezonie zimowym 2009/2010 r. (t. j. od 01.01.2010 r. do 30.04.2010 r. ) oraz w sezonie zimowym 2010/2011 r. (tj. od. 01.11.2010 r. do 30.04.2011 r.) zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zapotrzebowanie Zamawiającego uzależnione będzie od warunków zimowych. Miejscem dostaw soli kamiennej drogowej są magazyny Zamawiającego znajdujące się w siedzibach Obwodów Drogowych w Kądzielowie, Pilicy i Szczekocinach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający i akceptujący warunki zawarte w SIWZ oraz spełniający warunki szczegółowe: 1. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wielkości nie mniejszej niż 2.000 Mg każda, 2. posiadają aprobatę Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, dopuszczającą sól do stosowania przy zimowym utrzymaniu dróg W/w zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty oraz oświadczenia , o których mowa w pkt. VI specyfikacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ) - oświadczenie wykonawcy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ ) - zaakceptowany wzór umowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ ) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - aprobata Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczająca sól do stosowania przy zimowym utrzymaniu dróg - wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw lub usług , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ ). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą: za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy soli drogowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu w sezonie zimowym 2016 / 2017
Dodano: 2016-07-20 - Kupno/dostawa soli na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Wodzisławskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-05-23 - Zakup oraz dostawę: soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg, w ilości 800 Mg,
Dodano: 2016-01-22 - Zakup oraz dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg, w ilości 2000 Mg,
Dodano: 2016-01-14 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem w ilości 1500 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu cieszyńskiego w sezonie zimowym 2015/2016. Nr sprawy 8/2015
Dodano: 2015-10-08 - SUKCESYWNA DOSTAWA SOLI DROGOWEJ W SEZONIE 2015/2016
Dodano: 2015-10-08 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-09-25 - Zakup oraz dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem
Dodano: 2015-09-21 - Sukcesywna dostawa soli drogowej
Dodano: 2015-09-18