Gmina Karpacz ogłasza przetarg
- Adres: 58-540 Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7619150, 7616288 , fax. 075 7619224
- Data zamieszczenia: 2010-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Karpacz
ul. Konstytucji 3-go Maja 54 54
58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie
tel. 075 7619150, 7616288, fax. 075 7619224
REGON: 23082155200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa soli do zimowego utrzymania dróg na sezon zimowy 2010/2011. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1000 ton soli drogowej DS (do solanki), niezbrylonej, nasyconej, do zimowego utrzymania dróg na sezon zimowy 2010/2011 roku, łącznie z transportem do Karpacza. 2. Dostawa sukcesywnie - dwadzieścia transportów po 50 ton. 3. Miejsce składowania: Karpacz ul. Obrońców Pokoju 2a, baza Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Karpaczu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 144000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2015/2016
Dodano: 2015-10-13 - zakup i dostawa soli do zimowego utrzymania dróg na sezon zimowy 2015/2016.
Dodano: 2015-09-08 - zakup i dostawa soli do zimowego utrzymania dróg na sezon zimowy 2014/2015
Dodano: 2014-09-11 - zakup i dostawa soli do zimowego utrzymania dróg na sezon zimowy 2013/2014.
Dodano: 2013-08-28 - Dostawa soli w tabletkach
Dodano: 2012-06-20 - zakup i dostawa soli do zimowego utrzymania dróg na sezon zimowy 2011/2012
Dodano: 2011-08-24 - zakup soli do zimowego utrzymania dróg na sezon zimowy 2009/2010
Dodano: 2009-08-28