Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 04073 Warszawa, ul. Grenadierów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
- Data zamieszczenia: 2017-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
ul. Grenadierów
04073 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
REGON: 215398900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa siatek, staplerów i akcesoriów na Blok Operacyjny - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatek, staplerów i akcesoriów na Blok Operacyjny – szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ – (5 zadań / pakietów). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 5 zadań / pakietów. 3. Części nie mogą być dzielone. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, dla danej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, zostaną odrzucone. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 5. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części w jakich Wykonawca może uzyskać zamówienie. 6. Ilości asortymentu wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ służą określeniu wartości ofert i ich porównaniu. Ilości asortymentu zostały ustalone z należytą starannością i uwzględniają najprawdopodobniejsze potrzeby Zamawiającego, ale ilości te nie są wiążące dla Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Przez dostawę asortymentu należy rozumieć dostarczenie asortymentu do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 9. Wymagany termin realizacji poszczególnych dostaw: maksymalnie 4. dni robocze. 10. Minimalny termin ważności dostarczanego asortymentu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 11. Termin płatności wynosił będzie 60 dni licząc od daty dostawy prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż faktura nie może być dostarczona do Zamawiającego przed odbiorem asortymentu, którego dotyczy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania, każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Inne wymagane dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/CZD/077/24 Dostawa zestawów do przeprowadzenia procedury ablacji.
Dodano: 2024-06-28 - Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ
Dodano: 2024-06-25 - DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
Dodano: 2024-06-21 - ZAKUP I SUKCESYWNE DOSTAWY W OKRESIE 24 MIESIĘCY WYROBÓW MEDYCZNYCH, w podziale na 15 pakietów. ZNAK SPRAWY: UCZKIN/ZP-01/03/2024/TP
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa wyrobów sterylnych jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
Dodano: 2024-06-18 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
Dodano: 2024-06-17 - Dostawa implantowanych kardiowerterów- defibrylatorów i akcesoriów do ich implantacji oraz cewniki do podawania tlenu przez nos, zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego
Dodano: 2024-06-14 - Dostawa materiałów opatrunkowych (ZP-47/2024)
Dodano: 2024-06-13 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych.
Dodano: 2024-06-12