Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6165420, 6165424 , fax. 012 6165428
- Data zamieszczenia: 2013-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
ul. Józefińska 14/002 14/002
30-529 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6165420, 6165424, fax. 012 6165428
REGON: 35150530800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa serwerów oraz dysków magnetycznych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów oraz dysków twardych, zwanych w dalszej części towarem. Parametry techniczne urządzeń zostały szczegółowo opisane w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji. Warunki dodatkowe: Miejsce dostawy: magazyn centralny Zamawiającego, Kraków ul. Józefińska 14, w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: poniedziałek - piątek 08:00-14:30. Termin realizacji dostawy: do 14 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. Dostarczony towar ma być fabrycznie nowy, nie nosić śladów użytkowania oraz ma być dostarczony w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach. Dostarczony towar ma być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zmawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Faktura ma zawierać zestawienie wszystkich sprzętów, akcesoriów i oprogramowania (precyzyjne nazwy wszystkich elementów składowych) Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na oferowany towar ma wynosić minimum 36 miesięcy. Dokument gwarancyjny stanowi faktura VAT, która ma zostać dostarczona przez Wykonawcę najpóźniej do 3 dni od daty zrealizowania przedmiotu zamówienia. Serwis gwarancyjny musi być wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany towar, na koszt Wykonawcy. Lokale mieszczą się na terenie Gminy Miejskiej Kraków. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się w serwisie Wykonawcy, jedynie za zgodą Zamawiającego. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia awarii (faksem lub e-mailem). Do czasu naprawy nie wlicza się sobót oraz dni świątecznych. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu następujące kary umowne: opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu określonego w ust. 2 w wysokości 1% wartości partii towaru dostarczonego z opóźnieniem, za każdy dzień opóźnienia, opóźnienie w usunięciu wad lub braków ilościowych przedmiotu zamówienia w wysokości 1% wartości części towaru podlegającej reklamacji za każdy dzień opóźnienia, opóźnienie dokonania naprawy gwarancyjnej w stosunku do terminu określonego w ust. 9 w wysokości 1% wartości ofertowej towaru za każdy dzień opóźnienia odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego. Wszelkie kary umowne będą potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego, przewyższającego wysokość kary umownej zastrzeżonej w umowie, a także dochodzenia i naliczenia kar umownych, również po odstąpieniu od umowy. Za odbiór dostawy odpowiada magazynier lub osoba go zastępująca. Kierownik sekcji ds. Informatyzacji lub osoba go zastępująca dokonuje sprawdzenia dostarczonego sprzętu i potwierdza, że cały asortyment jest zgodny z zamówieniem. Odbiór przez Zamawiającego przesyłki od kuriera nie oznacza odbioru dostawy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302341009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dysków oraz zestawu komputerowego dla potrzeb Instytutu Obserwatorium Astronomiczne w Krakowie, w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia
Dodano: 2015-08-05 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 82 szt. dysków systemowych dla potrzeb Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego przy ul. St. Łojasiewicza 11 w Krakowie.
Dodano: 2014-11-13 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dysków systemowych dla potrzeb Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego przy ul. St. Łojasiewicza 11 w Krakowie.
Dodano: 2014-09-22 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dysków zewnętrznych oraz kieszeni zewnętrznych do dysków twardych dla potrzeb Archiwum Uniwersytetu Jagiellońskiego przy Al. Mickiewicza 22 w Krakowie.
Dodano: 2013-09-23 - Postępowanie o zamówienie publiczne nr 350000-ILGW-253-135/2012 na dostawę serwerów oraz dysków FC w celu rozbudowy macierzy dla potrzeb systemu CELINA, ECS/ICS
Dodano: 2012-10-16 - Dostawa zewnętrznych dysków twardych oraz pamięci USB dla potrzeb Archiwum UJ w Krakowie (31-007) przy al. Mickiewicza 22
Dodano: 2011-12-09 - Dostawa sprzętu komputerowego, w tym zewnętrznych dysków twardych, pamięci USB, komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz skanerów dla potrzeb Archiwum UJ w Krakowie (31-007) przy al. Mickiewicza 22
Dodano: 2011-11-17 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych UJ
Dodano: 2010-07-22 - Dostawa nośników danych
Dodano: 2010-05-13 - Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy serwera i dysków dla potrzeb Pracowni Multimedialnej i Komputerowej UJ
Dodano: 2010-02-23