Przetargi.pl
„Zakup i dostawa samojezdnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro”

Gmina i Miasto Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Plac Józefa Piłsudskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48236572558 , fax. +48236572540
  • Data zamieszczenia: 2023-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Żuromin
    Plac Józefa Piłsudskiego 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. +48236572558, fax. +48236572540
    REGON: 130377936
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa samojezdnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samojezdnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego.1) Wymagania jakie musi spełnić oferowany pojazd:1. Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 20222. Termin dostawy maksymalnie 2 miesiące od podpisania umowy3. Dostawa do siedziby Zamawiającego: 09-300 Żuromin, pl. Piłsudskiego 34. Posiadać homologację końcową europejską lub dokument równoważny dopuszczający do ruchu po drogach publicznych5. Instrukcja obsługi w języku polskim6. Szkolenie operatorów z obsługi pojazdu7. Dopuszczalna masa całkowita 3 500 kg8. Prędkość przejazdowa maks. 40 km/h9. Poziom hałasu na zewnątrz maksymalnie do 110 dB (A), w kabinie do 80 dB (A)10. Zamiatarka spełniająca normy w zakresie filtracji cząstek stałych pyłu PM 10 oraz PM 2,52) Zamiatarka musi być wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowa do użytku.3) Wykonawca powinien być gwarantem całego pojazdu tj. zarówno nadwozia jak i części mechanicznej. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy. 4) Odległość serwisu gwarancyjnego od siedziby Zamawiającego – nie więcej niż 160 kmReakcja serwisu gwarancyjnego do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia.5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego - Urzędu Gminy i Miasta Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin (plac przed urzędem).Wykonawca w dniu dostawy zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzi szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144400-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach