Przetargi.pl
Zakup i dostawa rur z tworzyw sztucznych SN 8 do realizacji zadania pn.: „Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo - rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B”

POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857118909
  • Data zamieszczenia: 2024-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857118909
    REGON: 524128964
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa rur z tworzyw sztucznych SN 8 do realizacji zadania pn.: „Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo - rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup i dostawa rur z tworzyw sztucznych SN 8 do realizacji zadania pn.: „Budowa zwykłego przejścia dla pieszych i ciągu pieszo - rowerowego na odcinku drogi powiatowej nr 1299B”.2. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę rur z tworzyw sztucznych SN 8 o właściwościach:2.1. sztywność obwodowa: SN8;2.2. wskaźnik pełzania rw ≤ 4,7;2.3. elastyczność obwodowa rur do odkształcenia średnicy zewnętrznej do 25 % wg PN-EN ISO 13968;2.4. odporność kształtek na uderzenia metodą zrzutu (wg. PN-EN 13476-3).3. Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Opis przedmiotu zamówienia.4. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi – 2 lata.6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu przy użyciu środków rozładunku Wykonawcy (np. HDS, wózek widłowy, wózek paletowy, winda samochodowa).8. Miejscem realizacji dostawy jest pas drogi powiatowej nr 1299B w miejscowości Geniusze oraz działki przylegające bezpośrednio do pasa drogowego, przeznaczone pod zaplecze placu budowy w ramach realizacji zadania przedmiotowego zadania inwestycyjnego.9. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.10. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44132000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach