Przetargi.pl
Zakup i dostawa rur kanalizacyjnych do wykonania przyłączy kanalizacyjnych do gospodarstw domowych - III

Gmina Orzesze ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3248800 , fax. 032 3248826
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orzesze
    ul. Św. Wawrzyńca 21 21
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 032 3248800, fax. 032 3248826
    REGON: 00052734500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa rur kanalizacyjnych do wykonania przyłączy kanalizacyjnych do gospodarstw domowych - III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawę rur kanalizacyjnych do wykonania przyłączy kanalizacyjnych do gospodarstw domowych - III. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę zewnętrznych rur kanalizacyjnych z PCV litych, kielichowych (zamawiający nie wymaga wydłużonego kielicha, jednak można taki zaoferować) ? 160/4,7 z uszczelkami do wykonania przyłączy do gospodarstw domowych na terenie Gminy Orzesze przy ulicach: Słonecznej, Skośnej, Ulbrycha, Gliwickiej, Miłej i Szymały Zamawiający dostarczy szczegółowy wykaz określający miejsce (adres ulica, nr domu) dostarczenie materiałów zgodnie z przyjętym poniżej podziałem, po zawarciu umowy z Wykonawcą wybranym do realizacji przedmiotu zamówienia. Ilość dostarczonych rur w zamówieniu wynosi łącznie do 721,5 mb z przewidywanym następującym podziałem - ul. Słoneczna 169mb z następującym podziałem: 4mb, 10mb, 3mb, 2,5mb, 6mb, 4mb, 5mb, 10mb, 4,5mb, 3mb, 4mb, 2,5mb, 3,5mb, 3,5mb, 4mb, 4,5mb, 4mb, 5mb, 11mb, 7mb, 20mb, 5mb, 23mb, 5mb, 3,5mb, 6,5mb, 5mb ul. Skośna 252,5m z następującym podziałem: 16mb, 7mb, 6mb, 5mb, 10mb, 4mb, 9mb, 8mb, 8mb, 8mb, 4mb, 3mb, 2,5mb, 23mb, 5mb, 5mb, 10mb, 5,5mb, 6mb, 5mb, 32mb, 5mb, 8mb, 15mb, 27,5mb, 4mb, 11mb - ul. Ulbrycha 109m z następującym podziałem: 5mb, 5mb, 5mb, 5mb, 7mb,4mb, 5mb, 15mb, 6mb, 5mb, 3mb, 8mb, 7mb, 5m, 12mb,12mb - ul. Gliwicka 39m z następującym podziałem: 8mb,14mb,17mb, - ul. Miła 46m z następującym podziałem:5mb, 6mb, 8mb, 6mb, 11mb, 10mb - ul. Szymały 106m z następującym podziałem: 8mb, 4mb, 7mb, 12mb, 13mb, 6mb, 3mb, 5mb, 8mb, 4mb, 9mb, 5mb, 9mb, 13mb Zamawiający nie precyzuje jakiej długości odcinki rur należy zaoferować, nie precyzuje również ich ilości. Wykonawca musi dostarczyć łącznie 721,5mb rur z uwzględnieniem podziału opisanego w SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, I gatunku, posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty zgodnie z obowiązującymi normami. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy Podwykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441600009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI specyfikacji. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi założyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: A) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do SIWZ B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/rzp/siwz15_09.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach