Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. +48413671339 , fax. +413660014
- Data zamieszczenia: 2020-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Grunwaldzka 45
25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. +48413671339, fax. +413660014
REGON: 00028978500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wszzkielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa różnego sprzętu medycznego dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii oraz Kliniki Otorynolaryngologii Wojewódzkiego Szpitakla Zespolonego w kielcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa różnego sprzętu medycznego dla potrzeb Kliniki Kardiochirurgii oraz Kliniki Otorynolaryngologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu określono w Załącznikach od nr 2a do 2c SIWZ - opis przedmiotu zamówienia – formularz parametrów techniczno - funkcjonalnych. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo odpowiedniej modyfikacji wzoru umowy, w przypadku, gdy jednemu Wykonawcy udzielone zostało zamówienie publiczne na więcej niż jedno zadanie niniejszego postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty w tym dokumenty na potwierdzenie iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia: • wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji dostaw, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę nie na wszystkie pakiety, właściwe jest usunięcie z formularza ofertowego informacji dotyczących pakietów do których Wykonawca nie przystępuje. • wypełniony i podpisany opisu przedmiotu zamówienia – formularz parametrów techniczno - funkcjonalnych, (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2a-2c do SIWZ) • w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, • w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. określenie zakresu pełnomocnictwa, podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. c) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa worków stomijnych oraz niezbędnego asortymentu do pielęgnacji skóry wokół stomii dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa sprzętu medycznego i aparatury medycznej dla Działu Rehabilitacji Szpitala Św. Leona w Opatowie
Dodano: 2023-03-01 - Dostawa sprzętu medycznego w związku z realizacją projektu "Hospicjum w Opatowie"
Dodano: 2023-02-06 - Dostawa sprzętu medycznego i aparatury medycznej dla Działu Rehabilitacji Szpitala Św. Leona w Opatowie.
Dodano: 2023-01-06 - Dostawa sprzętu medycznego w związku z realizacją projektu " Dzienny Dom Opieki Medycznej w Opatowie "
Dodano: 2022-11-21 - Zakup ssaka elektrycznego z wózkiem, realizowany w ramach projektu pn.,,Stop wirusowi! Zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 w województwie świętokrzyskim”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Poddziałanie 9.2.3 Rozwój wysokiej jakości usług zdrowotnych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu państwa.”
Dodano: 2021-05-10 - ZAKUP I DOSTAWA RÓŻNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA POTRZEB KLINIK/ODDZIAŁÓW WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH
Dodano: 2021-04-14 - Dostawa wyposażenia medycznego na potrzeby świętokrzyskiego szpitala tymczasowego (obiekt Targi Kielce) dla pacjentów z zakażeniem koronawirusem SARS-CoV-2.
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa wyposażenia medycznego na potrzeby świętokrzyskiego szpitala tymczasowego (obiekt Targi Kielce) dla pacjentów z zakażeniem koronawirusem SARS-CoV-2.
Dodano: 2021-02-09 - Dostawa wyposażenia medycznego na potrzeby świętokrzyskiego szpitala tymczasowego (obiekt Targi Kielce) dla pacjentów z zakażeniem koronawirusem SARS-CoV-2.
Dodano: 2021-02-09