Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3,5, 01-748 Warszawa, Oddział w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Teatralna 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 64 19 208 , fax. 55 64 19 200
- Data zamieszczenia: 2012-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3,5, 01-748 Warszawa, Oddział w Elblągu
ul. Teatralna 4 4
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 64 19 208, fax. 55 64 19 200
REGON: 00001775600585 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa różnego sprzętu i materiałów biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu oraz podległych jednostek terenowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych dla ZUS Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg oraz podległych jednostek terenowych: 1. Tablica magnetyczna z szybą o wymiarach 80x190 cm, tablica w ramie aluminiowej, powierzchnia tablicy gładka i odporna na zarysowania - 9 szt. 2. Stojaki wahadłowe o stabilnej metalowej podstawie, obrotowym mechanizmie z możliwością dopinania ramek wykonanych z przezroczystej pleksy, dostosowanych na dokumenty w formacie A4 z możliwością dwustronnego czytania z wkładami po 32 sztuki w każdym stojaku, wysokość stojaka około 50 cm - 9 szt. 3. Kieszenie ścienne na ulotki formatu A4 ułożone kaskadowo - pionowo z 6 kieszeniami, wykonane z przezroczystej pleksy, w komplecie elementy mocujące - 1 komplet 4. Tablica korkowa o wymiarach 90x60 cm, powierzchnia korkowa, rama w kolorze jasny brąz, możliwość zawieszenia w pionie lub poziomie, w komplecie elementy mocujące - 1 szt. 5. Podkład na biurko o wymiarach nie mniejszych niż 65x50 cm, skóropodobny, antypoślizgowy, spód o grubości około 2 cm, posiada zaokrąglone powierzchnie, kolor ciemny brąz - 1 szt. Zamawiający wymaga jednorazowej dostawy i rozładunku różnego sprzętu i artykułów biurowych stanowiących przedmiot zamówienia na wskazane miejsce w magazynie zamawiającego w godzinach 7-14 w dni robocze (możliwość transportu wózkiem paletowym). Kwota zamówienia o wartości poniżej 130 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy w 2016 roku artykułów biurowych dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa artykułów papierniczo - biurowych ( CPV 30190000-7 sprzęt i artykuły biurowe) na potrzeby funkcjonowania Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie
Dodano: 2016-05-17 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa materiałów biurowych dla Gminy Miejskiej Kętrzyn, spółek komunalnych, instytucji kultury i jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2016-04-15 - DOSTAWA PAPIERU, MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ 24 WOG W GIŻYCKU.
Dodano: 2016-03-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie.
Dodano: 2016-01-13 - Dostawa materiałów biurowych do siedziby Rejonu w Ełku przy ulicy Kolonia 1.
Dodano: 2015-11-09 - Dostawa sukcesywna artykułów biurowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-10-27