Przetargi.pl
Zakup i dostawa przyczepy do transportu kontenerów z biomasą na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni w Lęborku

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2016-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa przyczepy do transportu kontenerów z biomasą na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyczepy do transportu kontenerów, fabrycznie nowej, na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni w Lęborku, o parametrach technicznych zgodnych ze specyfikacją określoną w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Dostarczony pojazd musi spełniać wymagania przepisów prawa obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia tego typu pojazdów do ruchu drogowego oraz odpowiadać wymaganiom zawartym w przepisach Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jednolity Dz. U. z (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 305 z późn. zm.) oraz ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). 3.Wykonawca wraz z dostarczonym pojazdem ma obowiązek dostarczyć całą dokumentację w języku polskim obejmującą: 3.1. dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną pojazdów, 3.2. instrukcję obsługi i konserwacji pojazdów i urządzeń towarzyszących oraz katalog części zamiennych (Zamawiający dopuszcza katalog części zamiennych w języku angielskim), 3.3. Książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu. W okresie gwarancyjnym podjęcie czynności naprawczych pojazdów w czasie do 48 h od momentu zgłoszenia uszkodzenia. 3.4. Książkę przeglądów serwisowych z harmonogramami przeglądów okresowych wymaganych przez Wykonawcę, 3.5. Katalog standardowych czasów napraw, 3.6. Świadectwo homologacji (jeżeli jest wymagane) lub odpowiadający dokument dopuszczający do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, 3.7. Deklarację zgodności WE (oznakowanie CE), 3.8. Komplet dokumentów umożliwiających dokonanie rejestracji pierwszemu właścicielowi. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia: 4.1. w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Lęborka na swój koszt i odpowiedzialność (ryzyko); 4.2. ubezpieczyć przedmiotu umowy w pełnym zakresie, na czas konieczny do przetransportowania pojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Lębork. Ubezpieczenie na czas transportu i odbioru zapewni Wykonawca na koszt własny. 5.Wykonawca zobowiązany jest w cenie przedmiotu zamówienia wykonać naklejki informacyjne o Szwajcarsko Polskim Programie Współpracy i okleić pojazdy zgodnie z wytycznymi Programu tj. zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów dot. informacji i promocji zamieszczonymi na stronie (wizualizacja naklejek pokazana w Załączniku nr 9 do SIWZ): https://www.programszwajcarski.gov.pl/media/3302/Informacja_promocja_wytyczne.pdf 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesiące licząc od dnia dostawy pojazdu Zamawiającemu. 7. Wykonawca zobowiązany jest w cenie przedmiotu zamówienia do przeprowadzenia szkolenia dla 3 osób z zakresu obsługi technicznej i eksploatacji oraz konserwacji dostarczonych pojazdów na terenie miasta Lęborka, z osobami wskazanymi przez Zamawiającego. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pojazd fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2015 lub 2016. 9. Zapłata należności nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury VAT, w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 10. Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach Projektu pn.: Budowy elektrociepłowni opalanej biomasą jako podstawowego źródła ciepła w systemie ciepłowniczym miasta Lębork w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 340000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Zakup i dostawę przyczepy do transportu kontenerów z biomasą na potrzeby funkcjonowania elektrociepłowni w Lęborku. 3.2.W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 16.05.2016 r. do godziny 11:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3.3.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. Kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1.wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5.2.wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach