Przetargi.pl
zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

Służba Wywiadu Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-009 Warszawa, al. Niepodległości 243
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 683 22 10 , fax. 022 683 25 09
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służba Wywiadu Wojskowego
    al. Niepodległości 243 243
    02-009 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 683 22 10, fax. 022 683 25 09
    REGON: 14069131700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sww.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego 2)Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 Zadania ofertowe: a)zadanie ofertowe nr 1 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - czapka zimowa w liczbie 100 szt. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 1 do SIWZ; b)zadanie ofertowe nr 2 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy letni wzór 93 (bluza i spodnie długie) w liczbie 100 kpl. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 2 do SIWZ; c)zadanie ofertowe nr 3 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubranie ochronne (komplet: bluza, ocieplacz i spodnie) w liczbie 50 kpl. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 3 do SIWZ; d)zadanie ofertowe nr 4 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ocieplacz ćwiczebny (komplet: bluza i spodnie) w liczbie 150 kpl. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 4 do SIWZ; e)zadanie ofertowe nr 5 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego; - pochewki z oznacze-niem stopnia haft. wz 93 w liczbie 500 par. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 5 do SIWZ; f)zadanie ofertowe nr 6 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - rękawice zimowe 5 palcowe w liczbie 100 par. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 6 do SIWZ; g)zadanie ofertowe nr 7 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka specjalna letnia w liczbie 70 szt. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 7 do SIWZ; h)zadanie ofertowe nr 8 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenki specjalne letnie w liczbie 70 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 8 do SIWZ; i)zadanie ofertowe nr 9 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - buty specjalne w liczbie 50 par. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 9 do SIWZ; j)zadanie ofertowe nr 10 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki letnie w liczbie 50 par. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 10 do SIWZ; k)zadanie ofertowe nr 11 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - zasobnik piechoty górskiej w liczbie 60 szt. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 11 do SIWZ; l)zadanie ofertowe nr 12 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - oznaka stopnia do kurtki ochronnej w liczbie 100 szt. Wymagania ilościowe, rozmiarowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 12 do SIWZ; ł)zadanie ofertowe nr 13 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - okulary przeciwsłoneczne w liczbie 50 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 13 do SIWZ; m)zadanie ofertowe nr 14 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - spodenki letnie kolor khaki w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 14 do SIWZ; n)zadanie ofertowe nr 15 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesony zimowe specjalne w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 15 do SIWZ; o)zadanie ofertowe nr 16 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety zimowe w liczbie 900 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 16 do SIWZ; p)zadanie ofertowe nr 17 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety letnie w liczbie 900 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 17 do SIWZ; r)zadanie ofertowe nr 18 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka letnia kolor khaki w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 18 do SIWZ; s)zadanie ofertowe nr 19 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka specjalna zimowa w liczbie 600 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 19 do SIWZ; t)zadanie ofertowe nr 20 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym (bluza i spodnie) w liczbie 70 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 20 do SIWZ; u)zadanie ofertowe nr 21 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki ćwiczebne tropikalne w liczbie 70 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 21 do SIWZ; w)zadanie ofertowe nr 22 - zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kapelusz polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym w liczbie 70 szt. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 pkt. 22 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 358120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2)Wadium na poszczególne Zadania ofertowe przedmiotu zamówienia wynosi: a)Dla zadania ofertowego nr 1 - czapka zimowa w wysokości 38,00 zł. (słownie: trzydzieści osiem złotych 00/100); b)Dla zadania ofertowego nr 2 - mundur polowy letni wzór 93 (bluza i spodnie długie) w wysokości 439,00 zł. (słownie: czterysta trzydzieści dziewięć złotych 00/100); c)Dla zadania ofertowego nr 3 - ubranie ochronne (komplet: bluza, ocieplacz i spodnie) w wysokości 961,00 zł. (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt jeden złotych 00/100); d)Dla zadania ofertowego nr 4 - ocieplacz ćwiczebny (komplet: bluza i spodnie) w wysokości 1 373, 00 zł. (słownie: jeden tysiąc trzysta siedemdziesiąt trzy złote 00/100); e)Dla zadania ofertowego nr 5 - pochewki z oznaczeniem stopnia haft. wz.93 w wysokości 46,00 zł. (słownie: czterdzieści sześć złotych 00/100) f)Dla zadania ofertowego nr 6 - rękawice zimowe 5 palcowe w wysokości 89,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt dziewięć złotych 00/100); g)Dla zadania ofertowego nr 7 - koszulka specjalna letnia w wysokości 18,00 zł. (słownie: osiemnaście złotych 00/100); h)Dla zadania ofertowego nr 8 - spodenki specjalne letnie w wysokości 13,00 zł. (słownie: trzynaście złotych 00/100); i)Dla zadania ofertowego nr 9 - buty specjalne w wysokości 371,00 zł. (słownie: trzysta siedemdziesiąt jeden złotych 00/100); j)Dla zadania ofertowego nr 10 - trzewiki letnie w wysokości 274,00 zł. (słownie: dwieście siedemdziesiąt cztery złote 00/100); k)Dla zadania ofertowego nr 11 - zasobnik piechoty górskiej w wysokości 439,00 zł. (słownie: czterysta trzydzieści dziewięć złotych 00/100); l)Dla zadania ofertowego nr 12 - oznaka stopnia do kurtki ochronnej w wysokości 6,00 zł. (słownie: sześć złotych 00/100); m)Dla zadania ofertowego nr 13 - okulary przeciwsłoneczne w wysokości 75,00 zł. (słownie: siedemdziesiąt pięć złotych 00/100); n)Dla zadania ofertowego nr 14 - spodenki letnie kolor khaki w wysokości 133,00 zł. (słownie: sto trzydzieści trzy złote 00/100); o)Dla zadania ofertowego nr 15 - kalesony zimowe specjalne w wysokości 117,00 zł. (słownie: sto siedemnaście złotych 00/100); p)Dla zadania ofertowego nr 16 - skarpety zimowe w wysokości 269,00 zł. (słownie: dwieście sześćdziesiąt dziewięć złotych 00/100); q)Dla zadania ofertowego nr 17 - skarpety letnie w wysokości 209,00 zł. (słownie: dwieście dziewięć złotych 00/100); r)Dla zadania ofertowego nr 18 - koszulka letnia kolor khaki w wysokości 167,00 zł. (słownie: sto sześćdziesiąt siedem złotych 00/100); s)Dla zadania ofertowego nr 19 - koszulka specjalna zimowa w wysokości 139,00 zł. (słownie: sto trzydzieści dziewięć złotych 00/100); t)Dla zadania ofertowego nr 20 - mundur polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym (bluza i spodnie) w wysokości 307,00 zł. (słownie: trzysta siedem złotych 00/100); u)Dla zadania ofertowego nr 21 - trzewiki ćwiczebne tropikalne w wysokości 173,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt trzy złote 00/100); v)Dla zadania ofertowego nr 22 - kapelusz polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym w wysokości 55,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych 00/100); 3)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4)W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu obliczoną kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego w NBP o/W-wa nr 43101010100055391391200000. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce - tytułem - sformułowanie ze zwrotem: wadium w sprawie nr SWW/ZP-8/BFL/2009 i należy załączyć go do oferty. 5)W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ppkt. 3 oryginał dokumentu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6)Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7)Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 8)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą; b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; c)Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b)który został wykluczony z postępowania; c)którego oferta została odrzucona. 11)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 10. lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. b)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; f)Akceptują termin płatności 30 dni od daty złożenia oryginału faktury u Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie złożonych w ofercie dokumentów. Brak któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2)W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)kserokopia 1szej strony zakładowej dokumentacji techniczno-technologicznej na oferowany przedmiot, potwierdzona za zgodność z obowiązującą dokumentacją techniczno-technologiczną z aktualnością na rok 2009, do produkcji seryjnej przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi, g)Wykonawcy, składający ofertę na więcej niż jedno zadanie ofertowe przedmiotu zamówienia składają jeden komplet dokumentów, o których mowa w lit. a)÷ e). 3)Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) lit. b) ÷ e) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii, która musi zostać uwierzytelniona, polega to na zamieszczeniu na kopii dokumentu zapisu za zgodność z oryginałem, a to stwierdzenie musi być podpisane przez właściwą osobę reprezentującą podmiot. 4)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2) lit. b), d), e), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); natomiast zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2) lit. c) składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6)Dokumenty, o których mowa w ppkt. 4) i 5) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez Wykonawcę, stosownie do obowiązujących przepisów. 7)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców Zamawiający wymaga: a)przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres; b)złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a), podpisanego przez pełnomocnika; c)złożenia kompletu dokumentów określonych w pkt 4 ppkt. 2) lit. b)÷e) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne; d)podpisania oferty przez pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sww.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach