Przetargi.pl
Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo

Urząd Gminy Goworowo ogłasza przetarg

  • Adres: 07-440 Goworowo, ul. Ostrołęcka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 614 066 , fax. 297 614 043
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goworowo
    ul. Ostrołęcka 21
    07-440 Goworowo, woj. mazowieckie
    tel. 297 614 066, fax. 297 614 043
    REGON: 53899800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę produktów żywnościowych do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część 1: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP im. M. Kopernika w Goworowie, w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ, Część 2: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Goworowie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. oraz zakup i dostawa produktów żywnościowych do Żłobka Samorządowego w Goworowie w okresie od 2 września 2021r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ, Część 3: Zakup i dostawa produktów żywnościowych do SP w Kuninie w okresie od 2 września 2020r. do 31 sierpnia 2022r. według zapotrzebowania określonego w formularzu cenowym, stanowiącego załącznik do SIWZ. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko. Produkty żywnościowe będą dostarczane do wskazanych placówek w godzinach ustalonych z odbiorcą w ilości i asortymencie według zamówienia na nadchodzący tydzień, które najpóźniej do czwartku będzie przesłane do Wykonawcy. Wykonawca będzie zaopatrywał Zamawiającego w artykuły spożywcze spełniające normy jakościowe, w pierwszej połowie obowiązywania terminu przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego otrzymania wadliwej partii dostarczonych produktów (np. uszkodzone opakowania, inny towar niż zamawiany itp.) bądź produktów w drugiej połowie obowiązywania terminu przydatności do spożycia - odmówi on ich przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (do godziny 7.30 dnia następnego) do jego wymiany w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Mrożonki mają być dostarczane w formie nierozmrożonej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) stosowne Pełnomocnictwo(a) – jeżeli dotyczy, 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach