Gmina Ułęż ogłasza przetarg
- Adres: 08-504 Ułęż, Ułęż 168
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 866 70 28 , fax. 81 8667028
- Data zamieszczenia: 2012-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ułęż
Ułęż 168 168
08-504 Ułęż, woj. lubelskie
tel. 81 866 70 28, fax. 81 8667028
REGON: 43101982700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ulez.eurzad.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa produktów spożywczych do kuchni przedszkolnej Oddziału Przedszkolnego w Ułężu, który wchodzi w skład Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Sobieszynie w roku szkolnym 2012/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów żywnościowych zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 1a, 1b, 1c,1d, 1e, 1f, 1g. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1a, 1b, 1c,1d, 1e, 1f, 1g (np. Przyprawa typu Warzywko lub Kucharek i inne) są tylko przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie grupy. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedną z poniższych grup: 1a -Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - PCV:15810000-6 1b- Mięso, wędliny, konserwy i wyroby mięsne- PCV:15000000-8,15100000-9 1c -Drób -15112000-6 1d - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso z ryb - 15220000-6 1e - Warzywa, owoce i przetwory- 15331000-7,15330000-0 1f - Oleje, tłuszcze zwierzęce i roślinne, produkty mleczarskie i jaja- 15511000-3, 15800000-6, 15400000-2 1g - Produkty sypkie i różne produkty spożywcze- 15600000-4, 15800000-6 4. Wymogi dodatkowe: - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do miejsca wskazanego przez zamawiającego - forma płatności - przelew w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury - zamawiający nie przewiduje zmian cen w trakcie realizacji umowy(za wyjątkiem ustawowej zmiany podatku VAT) 5. Ilości podane w zał. 1a, 1b, 1c1d, 1e, 1f, 1g są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych produktów spożywczych ze względu na zwiększenie lub zmniejszenie liczby dzieci uprawnionych do korzystania z posiłków w kuchni przedszkolnej Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 6. Dostawy do miejsca wskazanego przez zamawiającego, sukcesywnie, uruchamiane w formie zamówienia pisemnego lub telefonicznego. Dostawy pieczywa i wyrobów piekarskich będą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00-8 :00, natomiast dostawy pozostałych produktów raz w tygodniu , w dniu ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę w godzinach 9:00- 12:00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ulez.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W KSIĘŻPOLU
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Samorządowym Zespole Szkolnym we Frampolu, ul. Gorajska 16, 23-440 Frampol
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w internacie Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów spożywczych i mięsa
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa Artykułów Spożywczych w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów spożywczych do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-06-30 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w 2016 i 2017 r
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29