Komenda Portu Wojennego ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Steyera
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261-242581 , fax. 261-242309
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego
ul. Steyera 28
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 261-242581, fax. 261-242309
REGON: 81114359400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kpwswinoujscie.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: OBRONA NARODOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa produktów MPS - z podziałem na części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa produktów MPS - z podziałem na części. Część nr 1 - „Zakup oraz dostawa dla KPW Świnoujście produktów MPS nie ujętych w CPR - smary”; Część nr 2 - „Zakup oraz dostawa dla KPW Świnoujście produktów MPS nie ujętych w CPR – inne MPS”. Szczegółowy wykaz ilości zamawianych produktów dla części nr 1 stanowi załącznik nr 2 do SIWZ a szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia określają wymagania jakościowe. Szczegółowy wykaz ilości zamawianych produktów dla części nr 2 stanowi załącznik nr 3 do SIWZ a szczegółowe wymagania przedmiotu zamówienia określają wymagania jakościowe i klauzula jakościowa. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24900000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu dokumenty, o których mowa w ust. 11 pkt. 1) SIWZ. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: wypełniony Formularz ofertowy, o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo (jeżeli takie występuje).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną