Przetargi.pl
Zakup i dostawa produktów mleczarskich dla stołówki internatu Zespołu Szkół nr 3 w Rzeszowie w 2023 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    ul. Rynek 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    REGON: 000650614
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa produktów mleczarskich dla stołówki internatu Zespołu Szkół nr 3 w Rzeszowie w 2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia dotycząca nabiału. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania. Produkty przywożone wg zapotrzebowania w dni robocze. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku,z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamówienie telefoniczne, pisemnie lub pocztą elektroniczną. Realizacja dostawy po zamówieniu w godzinach 4.00 - 5.00, w razie potrzeby od 10 do 12.00 Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni po złożeniu zamówienia. Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia). Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Cechy wykluczające dla produktów mleczarskich: gorzki lub mocno kwaśny smak, stęchły zapach, pleśń, barwa nieodpowiednia, uszkodzenia opakowań (zniekształcone, zgniecione, rozerwane, zabrudzone). Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiściena podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium – czas reakcji).”2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:1) Opis Przedmiotu Zamówienia - stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku)2) projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach