Przetargi.pl
Zakup i dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek1, 98-240 Szadek.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-240 Szadek, Przatówek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 675 12 29 , fax. 43 675 12 29
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Przatówek 1 1
    98-240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 43 675 12 29, fax. 43 675 12 29
    REGON: 73014932300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsprzatowek.pl/index.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka pomocy społecznej powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek1, 98-240 Szadek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy: Zakupu i dostawy produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku, Przatówek 1, 98-240 Szadek. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15500000-3, 15555100-4 2. Artykuły mleczarskie, stanowiące przedmiot zamówienia muszą w pochodzić z bieżącej produkcji oraz utrzymywać ustalone standardy jakościowe. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (zakresu zamówienia) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu, stosownie do potrzeb Zamawiającego, jednak nie więcej niż 20 % wartości asortymentu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem pkt 3 b. b) Zamawiający dopuszcza zmiany ilości poszczególnych rodzajów asortymentów, będących przedmiotem zamówienia w ten sposób, że Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości jednego asortymentu i zwiększenia ilości innego asortymentu pod warunkiem, że zachowana jest stałość cen wszystkich asortymentów objętych niniejszą umową przez cały okres jej obowiązywania, oraz pod warunkiem, że łączna wartość wszystkich zamówionych asortymentów nie przekroczy wartości przedmiotu umowy. 4. Pracownik Domu Pomocy Społecznej w Przatówku odpowiedzialny za składanie zamówień, zamawia określone ilości asortymentu potrzebne w określonych dniach tygodnia Zamówienie sporządzane jest w formie pisemnej i przesyłane do realizującego faksem, pocztą elektroniczną, w ustalony z Wykonawcą dzień tygodnia. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego. 5. Wykonawca dowozi zamówioną na dany dzień ilość asortymentu do siedziby zamawiającego swoim środkiem transportu i na własny koszt w godzinach od: 7:00 - 13:00. 6. Płatności za zamówiony towar dokonuje się przelewem w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury. Wykonawca wystawia i doręcza Zamawiającemu fakturę za towar, najpóźniej dwa dni po jego dostarczeniu. 7. Wybór Wykonawcy nastąpi po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oferentów. 8. W wyborze oferty istotną będzie cena na wyszczególnione w poniższej tabeli artykuły: L.p Nazwa asortymentu Jednostka miary Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy 1 Jogurt naturalny kg 360,00 2 Jogurt owocowy kg 420,00 3 Kefir 1,5% kg 24,00 4 Masło 82 % tłuszczu kg 1 040,00 5 Maślanka naturalna litr 220,00 6 Mleko 2% litr 10 000,00 7 Serek homogenizowany smakowy kg 150,00 8 Ser twarogowy półtłusty kg 550,00 9 Ser twarogowy trzykrotnie mielony kg 30,00 10 Serek wiejski ziarnisty kg 200,00 11 Ser żółty twardy kg 130,00 12 Śmietana 18 % kg 340,00 13 Śmietana 30% kg 20,00 14 Lody śmietankowe, waniliowe litr 60,00 V. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dpsprzatowek.pl/index.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach