Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg
- Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
- Data zamieszczenia: 2014-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
ul. Lipowa 10 10
16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
REGON: 00054221500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pospółki o frakcji 0-16 mm do remontu dróg gminnych w 2014 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej umowy na zakup i dostawę pospólki własnym sprzętem w ilościach i terminach zależnych od potrzeb Zamawiającego. 2. Minimalna ilość pojedynczego zlecenia nie będzie mniejsza niż 20 ton. W przypadkach szczególnych, za zgodą przedstawiciela Wykonawcy, możliwe jest zamówienie mniejszej ilości pospółka 3. Zamawiający będzie każdorazowo , w zależności od potrzeb, zlecał zakup danej partii surowca, za pomocą faksu. W zleceniu Zamawiający określi ilość zamawianego materiału oraz termin dostawy. 6. Termin odbioru materiału nie będzie dłuższy niż 2 dni robocze, licząc od dnia wysłania zlecenia. 7. Wykonawca przed dostarczeniem zamawianego materiału określonego w zobowiązany jest zważyć każdy ładunek i przedłożyć Zamawiającemu w trakcie odbioru stosowny dokument. 8. Wykonawca zapewni przez cały czas trwania umowy możliwość przesyłania zleceń cząstkowych za pomocą faksu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 28 marca 2014 roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów do budowy nawierzchni drogowych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów drogowych II
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów drogowych
Dodano: 2016-03-01 - Zakup z dostawą materiałów betonowych i granitowych
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa materiałów drogowych - etap III
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa materiałów drogowych - etap II
Dodano: 2015-06-08 - Dostawa materiałów drogowych
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa materiałów do budowy nawierzchni drogowych
Dodano: 2015-02-16 - Zakup tłucznia betonowego frakcji 0 - 63 mm do remontów dróg gminnych położonych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny w 2015 r.
Dodano: 2015-01-23 - Dostawa materiałów drogowych - III
Dodano: 2014-09-16