Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg
- Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 31
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2677428 , fax. 055 2677442
- Data zamieszczenia: 2013-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
ul. Mickiewicza 31 31
82-400 Sztum, woj. pomorskie
tel. 055 2677428, fax. 055 2677442
REGON: 19262862000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych dla placówek oświatowych z terenu powiatu sztumskiego realizowanych w ramach projektów pn.: Wykształcenie przepustką do sukcesu - cykl zadań dydaktycznych w celu wyrównywania szans edukacyjnych i podniesienia jakości usług edukacyjnych dla uczniów z terenu powiatu sztumskiego oraz Dobry zawód gwarancją lepszego startu na rynku pracy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja niżej wymienionych Zadań: Zadanie I Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu wraz z oprogramowaniem w ilościach i o konfiguracjach zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku A do SIWZ dla n/w placówek oświatowych: - Zespołu Szkół w Sztumie, ul. Kasprowicza 3; - Zespołu Szkół w Dzierzgoniu, ul. Zawadzkiego 11; - Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Sztumie Os. Sierakowskich 15. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia na Zadanie I jest realizowany i finansowany ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projekt Wykształcenie przepustką do sukcesu - cykl zajęć dydaktycznych w celu wyrównywania szans edukacyjnych i podniesienia jakości usług edukacyjnych dla uczniów z terenu powiatu sztumskiego. Zadanie II Zakup, dostawa i montaż zestawu solarnego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum w ilości i o konfiguracji zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku B do SIWZ. Zadanie III: Zakup i dostawa fabrycznie nowego zestawu doświadczalnego alternatywne źródła energii dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum w ilości i o konfiguracji zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku C do SIWZ. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia na Zadanie II i III jest realizowany i finansowany ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projekt Dobry zawód gwarancją lepszego startu na rynku pracy. 2.1. W ramach zamówienia Zadania I Wykonawca będzie zobowiązany do: 1/ dostawy ww. przedmiotu zamówienia do siedziby placówek oświatowych wymienionych w Zadaniu I, którego odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru - wzór Załącznik nr 1 do umowy. 2/ przekazania Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych oraz szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu komputerowego będącego przedmiotem zamówienia. 2.2. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 2.3. W ramach zamówienia Zadania II i III Wykonawca będzie zobowiązany do: 1/ dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w ww częściach do siedziby Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum, którego odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru - wzór Załącznik nr 1 do umowy. 2/ przeszkolenia opiekuna grupy w zakresie obsługi zestawu solarnego. 3/ przekazania Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych oraz szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. 4/ Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca dostawy przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty związane z dokonaniem wizji poniesie Wykonawca. 2.4. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności pomocy naukowo - dydaktycznych wskazanych w załącznikach od A do C spoczywa na Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Żukowo
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego 48-PN-2016
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-16 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i innych akcesoriów informatycznych
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa wraz z podłączeniem sprzętu komputerowego do budynku remizy OSP i Centrum Zarządzania Kryzysowego w Żukowie
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-15 - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów na potrzeby MOPS Gdynia
Dodano: 2016-04-13 - Dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy Żukowo
Dodano: 2016-04-13 - CRZP/20/2016/AEZ - Modernizacja symulatora GMDSS
Dodano: 2016-04-11