Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu - Wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu nauczania w klasach I-III w szkołach podstawowych na terenie gminy Wielgomłyny

Gmina Wielgomłyny ogłasza przetarg

  • Adres: 97-525 Wielgomłyny, ul. Rynek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7871087 , fax. 044 7871082
  • Data zamieszczenia: 2012-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielgomłyny
    ul. Rynek 1 1
    97-525 Wielgomłyny, woj. łódzkie
    tel. 044 7871087, fax. 044 7871082
    REGON: 00055200100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielgomlyny.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu - Wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu nauczania w klasach I-III w szkołach podstawowych na terenie gminy Wielgomłyny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, komputerów, drukarek i projektorów multimedialnych w ramach projektu systemowego Wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu nauczania w klasach I-III w szkołach podstawowych na terenie gminy Wielgomłyny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia przeznaczony będzie dla 3 placówek oświatowych, tj. PSP w Wielgomłynach; PSP w Zagórzu i PSP im. J. Dąbrowskiego w Krzętowie i obejmuje: CZĘŚĆ I - Pomoce dydaktyczne 1) Trening czytania - Pokonaj dysleksję - szt. 9 program wspomagający naukę czytania u dzieci . Materiał zawiera 260 ćwiczeń z wyrazami oraz 70 fabularyzowanych ćwiczeń ze zdaniami. Jedna sesja ćwiczeń przewidziana jest na 20 minut pracy, a przebieg lekcji kontroluje przyjazny lektor. 2) Trening ortograficzny - Pokonaj dysortografię - szt. 9 kurs zapewnia wygodny i szybki dostęp do 660 zdań i 1500 wyrazów z ortograficznymi trudnościami, podzielonych na trzy niezależne działy: rz i ż, ó i u oraz ch i h. Jest dostosowany do indywidualnych preferencji w zapamiętywaniu i zawiera 20 udźwiękowionych dyktand, pisanych z pamięci lub ze słuchu. Dodatkowo program zawiera pełne humoru animacje, które mogą uatrakcyjnić naukę. 3) EduROM Czytam i piszę - szt. 7 gra edukacyjna dla dzieci w wieku 6-10 lat, kształcąca umiejętność czytania i pisania. Program wprowadza dziecko w świat emocjonującej przygody z literkami, dzięki której nauczy się płynnie i ze zrozumieniem czytać oraz przyswoi sobie reguły poprawnego pisania. 4) Młody Einstein - czytam i liczę - szt. 9 program zawiera szereg gier i ćwiczeń matematyczno-językowych przeznaczonych dla dzieci w wieku 5-8 lat. Poszczególne zabawy zawierają ćwiczenia z literkami, cyferkami i słowami. 5) Program Obrazy - Słowa - Dźwięki - wersja rozszerzona - szt. 3 Program jest bazą zawierającą zdjęcia, filmy z fonogestami i językiem migowym, dźwięki (nagrania lektora, dźwięki otoczenia oraz onomatopeje), napisy, grafiki oraz alfabet palcowy. Program zawiera takie funkcje jak: pokaz, ćwiczenia, test oraz memory. 6) Ścieżka dźwiękowa - odgłosy - szt. 1 gra wspierająca uważne słuchanie i zdolność postrzegania. Nagrane na płycie dźwięki są jednocześnie zilustrowane na kolorowych fotografiach. Zadaniem dzieci jest zaznaczać żetonami na swoich planszach odgłosy słyszane podczas odtwarzania płyty. 7) Ścieżka dźwiękowa - zwierzątka - szt. 1 gra wspierająca uważne słuchanie i zdolność postrzegania. Nagrane na płycie dźwięki są jednocześnie zilustrowane na kolorowych fotografiach. Zadaniem dzieci jest zaznaczać żetonami na swoich planszach odgłosy słyszane podczas odtwarzania płyty. 8) Zwierzaki - program logopedyczny - szt. 1 edukacyjny program komputerowy, opracowany jako multimedialna, interaktywna prezentacja: zawiera zagadki, ćwiczenia, piosenki do wspólnego śpiewania i kolorowanki . 9) Galeria gier - szt. 1 zestaw programów edukacyjnych. Rozwija wyobraźnię, koordynację wzrokowo-ruchową, logiczne myślenie, uczy koncentracji, ćwiczy pamięć i spostrzegawczość. Program edukacyjny GALERIA GIER jest przeznaczony dla najmłodszych dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z komputerem. 10) EduSensus Wspomaganie rozwoju część I - szt. 3, 4 CD-ROM, z których każdy zawiera ćwiczenia o zróżnicowanym poziomie trudności, kształcące w zakresie dziesięciu różnych sprawności. 11) EduSensus Wspomaganie rozwoju część II - szt. 3 to program stanowiący rozwinięcie pierwszej części serii eduSensus Wspomaganie rozwoju Program. Składa się z dwóch płyt (Dzień Tosi, W domu i na podwórku), które zawierają ćwiczenia o zróżnicowanym poziomie trudności. Do tej części Wspomagania rozwoju dołączony jest zestaw atrakcyjnych pomocy dydaktycznych, m.in. zestaw ponad 100 kart (ilustracja oraz podpis), dyplomy i naklejki. 12) Papier do ksero - szt. 60 zwykły biały. 13) Toner do drukarki HP Color Jet CP 1515n - szt. 2 14) Toner do ksero TOSHIBA eStudio 182 - szt. 2 15) Ćwiczenia do zajęć wyrównawczych - szt. 100 gotowe książeczki do ćwiczeń z zakresu ortografii, matematyki oraz zajęć logopedycznych. 16) Materiały papiernicze: bloki A4 - 40 szt., brystol A3 - 40 szt., kredki (kpl. min 24)- 30 szt. flamastry (kpl. min 24) - 30 szt. zeszyty w kratkę A5 - 30 szt. markery (różne kolory) - 60 szt., 17) Ramki logico (MAC) - szt. 15 to plastikowa tabliczka z kolorowymi guzikami oraz zestaw książek z kartami, które ułatwiają dzieciom naukę czytania, pisania i liczenia, wprowadzając jednocześnie w świat kolorów, roślin, zwierząt, bajek oraz poważnych zagadnień, na przykład ruchu drogowego. 18) Książeczki logico - szt. 72 np. Zwierzęta domowe, hodowlane, leśne, Różowa ortgrafia, Geometria, Sposoby liczenia w zakresie 100, Tabliczka mnożenia, Zabawa z rachunkami, Zabawa z liczbami, Wymyśl i odkryj. 19) Matematyczna kolorowa tabliczka mnożenia - szt. 7 duża tablica zawiera wszystkie działania na mnożenie w zakresie 100 w układzie tabelarycznym. Tablica jest oprawiona w aluminiową ramę i zaopatrzona w haczyki do powieszenia na tablicy szkolnej. 20) Komplet przyborów geometrycznych - szt. 2 magnetyczny i drewniany. Przyrządy tablicowe przeznaczone są do klas nauczania początkowego szkoły podstawowej. Skład: cyrkiel tablicowy, 2 ekierki (różne rozmiary), kątomierz, liniał tablicowy, trójnóg cyrkla. 21) Zestaw figur geometrycznych (demonstracyjny - magnetyczny) - szt. 7 W zestawie znajduje się 38 szt. elementów w trzech barwach oraz kolorowe linki zamocowane luźno na magnesach. 22) Zabawy z literkami (NOVUM) - szt. 5 w zestawie: plansza, kartoniki z obrazkami, literami, pionki, żetony. 23) Ortografia i gramatyka dla smyka (NOVUM) - szt. 8 Zestaw 4 gier w jednej. Gra utrwala pojęcie rzeczownika i przymiotnika, premiuje znajomość ortografii oraz przestrzegania zasad ruchu drogowego. W zestawie 2 plansze oraz kartoniki z obrazkami. 24) Wesołe abecadło (NOVUM) - szt. 6 Zestaw edukacyjny dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym idealnie nadaje się do nauczania zasad ortografii.W jego skład wchodzą: 70 kwadratowych, dwustronnych kart o wymiarach: 4,5 x 4,5 cm, 70 prostokątnych kart o wymiarach: 7,5 x 2 cm, 4 notesiki. 25) Kolorowe klocki drewniane 1, 2, 3 - szt. 2 Drewniane klocki z liczbami oraz znakami. Wymiary klocka 3 x 3 cm. 26) Loteryjka matematyczna Super As - szt. 2 W zestawie znajdują się dwie gry. Gra zawiera 6 dwustronnych plansz o wym. 15,5 cm x 15,5 cm, 70 dwustronnych tafelków o wym. 4 cm x 4 cm oraz instrukcję gier. 27. Zegar z minutami - szt. 3 śr. 18 cm 28) Liczydło stojące z tablicą magnetyczną - szt. 3 Liczydło i tablica magnetyczna w jednym. Z jednej strony znajduje się 10 rzędów korali (po 5 w każdym kolorze), zaś z drugiej tablica magnetyczna sucho ścieralna. 29) Domino logopedyczne J - R - szt. 3 domino składa się z zestawu, w którym znajdziemy 27 par obrazków ilustrujących przedmioty, zwierzęta i osoby, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi zestawu J - R. 30) Domino logopedyczne L - J - szt. 3 domino składa się z zestawu, w którym znajdziemy 27 par obrazków ilustrujących przedmioty, zwierzęta i osoby, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi zestawu L - J 31) Domino logopedyczne L - R - szt. 3 domino składa się z zestawu, w którym znajdziemy 27 par obrazków ilustrujących przedmioty, zwierzęta i osoby, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi zestawu L - R 32) Domino logopedyczne Ż (RZ) - Z - szt. 3 domino składa się z zestawu, w którym znajdziemy 27 par obrazków ilustrujących przedmioty, zwierzęta i osoby, których nazwy rozpoczynają się głoskami opozycyjnymi zestawu Ż(RZ) Z 33) Zeszyt ćwiczeń A4 logopedycznych ż, sz, cz, dż - szt. 1 zeszyt zawiera ćwiczenia logopedyczne o zróżnicowanej trudności w formie rysunków, tabel, wierszyków, łączenia sylab. Dodatkowo w zeszycie znajdują się opisy i zdjęcia realizacji głosek oraz logopedyczne ćwiczenia ogólne usprawniające artykulację. Forma zeszytu to czarno-białe plansze z poleceniami ćwiczeń oraz obrazkami do kolorowania 34) Zestaw ćwiczeń A4 logopedycznych s, cz, dz - szt. 1 zeszyt zawiera ćwiczenia logopedyczne o zróżnicowanej trudności w formie rysunków, tabel, wierszyków, łączenia sylab. Dodatkowo w zeszycie znajdują się opisy i zdjęcia realizacji głosek oraz logopedyczne ćwiczenia ogólne usprawniające artykulację. Forma zeszytu to czarno-białe plansze z poleceniami ćwiczeń oraz obrazkami do kolorowania 35) Syczki - zabawa z głoskami s, z, c, dz - szt. 1 książka przeznaczona jest dla dzieci, które mają wadę wymowy: seplenienie. Słowa, zdania, wierszyki oraz ilustracje zostały dobrane tak, aby bawić i zaskakiwać dziecko. 36) Ciszki - zabawa z głoskami ś, ź - szt. 1 książka przeznaczona jest dla dzieci, które mają wadę wymowy: seplenienie. Słowa, zdania, wierszyki oraz ilustracje zostały dobrane tak, aby bawić i zaskakiwać dziecko. 37) Szumki - zabawa z głoskami sz, ż, cz, dż - szt. 1 książka przeznaczona jest dla dzieci, które mają wadę wymowy: seplenienie. Słowa, zdania, wierszyki oraz ilustracje zostały dobrane tak, aby bawić i zaskakiwać dziecko. 38) Kapki i wafki - zabawa z głoskami - szt. 1 Książeczka przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zestaw ćwiczeń i różnych aktywności wykonywanych przez dziecko ma utrwalić wymowę głosek: k, g, f, w, korekty mowy. 39) Miks ciszków, syczków, szumków - szt. 1 książka przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które z sukcesem zakończyły pierwszy etap pracy korekcyjnej i są gotowe utrwalić wymowę głosek: ś, ź, ć, dź, s, z, c, dz, sz, ż, cz, dż oraz je różnicować 40) Rerki - zabawa z głoskami - szt. 1 książeczka przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które mają problemy z prawidłową realizacją głosek: r oraz l. Właściwie dobrany zasób słów, zestawień, zdań, opowiadań, atrakcyjne ilustracje, zagadki i wierszyki stanowią bogaty materiał do ćwiczeń logopedycznych. 41) Dziecinne proste origami - szt. 1 książka zawiera szczegółowe instrukcje i przejrzyste ilustracje, przedstawiające kolejne etapy wykonywania form. 42) Gra prawda czy fałsz - szt. 1 czytane podczas gry stwierdzenia dotyczą czterech dziedzin: hitorii, techniki, przyrody i geografii. Zawartość pudełka: plansza 206 kart stwierdzeń, 12 kart prawda - fałsz. 43) Gra Dni tygodnia - szt. 1 Dzieci w trakcie gry uczą się nie tylko nazw dni tygodnia, ale również ogólnej orientacji w czasie, przyswajając sobie zwroty podane na kartach - np. poniedziałek poprzedniego tygodnia, za dwa dni, środa następnego tygodnia itp. Pudełko zawiera: plansza: 4 pionki, kostka, 60 kart los, puzzle - 4 x 7 szt., instrukcja. 44) Gra Skojarzenia - szt. 1 gra zawiera 32 trójdzielne klocki z których, każdy to powiązanie trzech różnych rysunków. Są to zestawienia spotykane w codziennej edukacji najmłodszych. 45) Quiz przyrodniczy - szt. 1 zestaw zawiera aż 100 kart z zabawnymi rymowanymi zagadkami o zwierzętach i roślinach, plansze do gry, cztery pionki, a także dwa okrągłe żetony. Gra uczy logicznego myślenia, kojarzenia faktów, rozumienia ze słuchu i jest także ciekawą alternatywą nauki o przyrodzie. 46) Bezpieczna podróż - szt. 1 gra przeznaczona jest dla dwóch osób i sprawdza ich wiedzę w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Pierwszy gracz odczytuje pytanie i trzy możliwe odpowiedzi. Jeśli drugi gracz odpowie prawidłowo, przesuwa swój pionek o jedno pole. 47) Kanapka - szt. 1 celem gry jest zebranie przez graczy składników do kanapki. Zawartość: plansza, pionki, kostki, karty, kartoniki. 48) Memory - gry edukacyjne - efekty dźwiękowe - szt. 1 Uczy logicznego myślenia, rozwija spostrzegawczość. 49) Memory - znaki drogowe - szt. 1 zabawa i nauka znaków drogowych, uczy zapamiętywania i rozpoznawania poszczególnych znaków i zasada panujących na drodze. Gra w formie memory dodatkowo ćwiczy koncentrację i pamięć wzrokową, a także słuchową każdy z graczy przy odkrywaniu kartonika mówi głośno jego nazwę, np. znak zakazu: zakaz wyprzedzania. 50) Wesoła farma - szt. 1 gra na spostrzegawczość. Zawiera plansze sytuacyjne, koło losujące, plansze obrazkowe. 51) Kontury - figury - szt. 2 Barwny, wykonany z drewna zestaw plansz oraz figur, który dzięki schematycznym, uproszczonym ilustracjom roślin, zwierząt oraz pojazdów pomaga dziecku dostrzec w otaczającym świecie obecność ograniczonych płaszczyzn, ich podobieństwo, wspólnotę i powtarzalność. Zestaw doskonale koreluje najważniejsze cechy pomocy matematycznej - kształtuje sprawność intelektualną na materiale manipulacyjnym. 52) Leśne skrzaty - szt. 1 memory (pamięciowe). Drewniana podstawka z krasnoludkami. Gra ćwiczy pamięć i zdolność koncentracji. 53) Teatrzyki dziecięce - szt. 1 książka przeznaczona dla nauczycieli pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zawiera adaptacje bajek i przedstawienia wraz z odpowiednią oprawą muzyczną. 54) Szablony grafomotoryczne (27 ramek + 27 wkładów) - szt. 11 szablony grafomotoryczne pogrupowane są w trzy serie różnicujące poziom trudności: 1. Szablony żółte zawierają podstawowe kształty geometryczne o prostych lub łagodnie zaokrąglonych liniach. 2. Szablony czerwone proponują dzieciom trudniejsze motywy o liniach płynnie falujących. 3. Szablony niebieskie, to ćwiczenia najtrudniejsze oparte o kształty, o kośnie zwrotne. 55) Grafomotoryczna plansza magnetyczna (wzorki) - szt. 9 Magnetyczna plansza w formie atrakcyjnej zabawy przygotowuje dziecko do pisania, usprawniając jego rękę i rozwijając koordynację wzrokowo-ruchową. Drewniana plansza posiada wyżłobione korytarzyki, w których umieszczono kolorowe kuleczki, a następnie przykryto je przeźroczystą płytką. Kuleczki są namagnesowane, stąd też wodzenie drewnianym uchwytem o metalowej końcówce powoduje ich przemieszczanie. Kształt korytarzy wykorzystuje wszystkie rodzaje krzywizn pojawiających się w literach. 56) Grafomotoryczna plansza magnetyczna (liczenie kuleczek) - szt. 6 magnetyczna plansza zaprojektowana, aby usprawniać rękę dziecka oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Drewniana plansza posiada wyżłobione korytarzyki, w których umieszczono kolorowe kuleczki, a następnie przykryto je przeźroczystą płytką. Kuleczki są namagnesowane, stąd też wodzenie drewnianym uchwytem o metalowej końcówce powoduje ich przemieszczanie. Do planszy dołączone są kartoniki z poleceniami zachęcającymi dzieci do liczenia w zakresie 1-10. Zadaniem dziecka jest rozmieszczenie kuleczek na planszy tak, jak to przedstawia wzorcowy kartonik. 57) Matematyka - pierwsze odkrycia - szt. 2 gra edukacyjna pozwalająca na połączenie zabawy z nauką matematyki. Użytkownik może przeżyć 15 wesołych przygód, podczas których przećwiczy między innymi dodawanie i odejmowanie liczb, grupowanie przedmiotów według ich kształtu i koloru, porównywanie liczebności zbiorów i odczytywanie czasu. Zabawie towarzyszy system motywacji - nagrodą za rozwiązanie każdego ćwiczenia jest naklejka, a po zebraniu wszystkich naklejek, dziecko dostaje nagrodę główną. 58) Matematyka - fabryka zabawek (klasa 2) - szt. 2 program obejmuje zagadnienia matematyczne z zakresu: arytmetyki, figur geometrycznych, stosunków przestrzennych, obliczeń pieniężnych. 59) Matematyka - niezwykłe wakacje (klasa 3) - szt. 2 program jest przeznaczony dla dzieci w wieku 8-9 lat. Podczas korzystania z gry dziecko ma za zadanie rozwiązywać zagadki, a przy tym musi wykazać się sprytem, spostrzegawczością, zręcznością oraz wiedzą matematyczną. W grze dziecko ma za zadanie zbadać i naprawić szkody, które pobliska fabryka powoduje w miejscu gdzie dziecko wyjechało na swoje wymarzone wakacje do swoich dziadków. 60) Piramida logopedyczna L1 (Epideixis) - szt. 6 gra składa się z 30 zadań dostosowanych materiałem ćwiczeniowym do utrwalania liter: ś - ć - ź - dź. W zestawie znajduje się 25 trójkątów. 61) Puzle logopedyczne Bocian Klemens - szt. 6 W komplecie znajdują się 2 zestawy ćwiczeń oraz 2 komplety puzzli. Zestaw I - służy do ćwiczeń słuchowych w przyporządkowywanie zwierzętom i rzeczom wydawanych przez nie odgłosów, zapisanych w formie fonetycznej. Zestaw II - służy jako materiał językowy do utrwalania właściwej wymowy głosek: j, ł, ch, n, m ich poprawnego czytania, pisania oraz dzielenia wyrazów na sylaby. 62) Bajki dla dyslektyków. Kolorowanki logopedyczne - szt. 21 książeczki w miękkiej oprawie. 63) Kolorowa podstawa dziesiętna - szt. 5 Podstawowe klocki oklejone są magnetycznym tworzywem. Są trójwymiarowe i w 4 różnych kolorach. 64) Waga matematyczna - szt. 4 pozwala na demonstracje związków pomiędzy liczbami od 1 do 10 za pomocą tej oryginalnej wagi. Dzieci mogą wieszać ciężarki na ramionach wagi pod poszczególnymi liczbami. 65) Materiały papiernicze: Bloki A3 - 60 szt. Markery (różne kolory) - 60 szt. Brystol A4 - 60 szt. Notesy w kratkę A5 - 60 szt. Długopisy - 60 szt. 66) Mikroskop - szt. 5 pozwalający na uzyskanie powiększenia min. 640x i możliwością oświetlenia żarówkowego i lusterkowego. Z możliwością podłączenia cyfrowego okularu mikroskopowego / kamera 2 MP. 67) Zestaw preparatów biologicznych 100 - szt. 3 zestaw zawiera tkanki roślinne i zwierzęce. 68) Szkiełka podstawowe do preparatów - op. min. 50 szt. - szt. 6 69) Szkiełka nakrywkowe do preparatów - op. min. 50 szt. - szt. 6 70) Cyfrowy okular mikroskopowy / kamera 2MP - szt. 2 Zastosowanie kamery w połączeniu z mikroskopem daje możliwość demonstrowania preparatów mikroskopowych dużej grupie słuchaczy w różnych, odległych miejscach sali. Kamera podłączana do portu USB w komputerze umożliwia oglądanie oraz rejestrację obrazów. 71) Tablica flipchart - szt. 6 Powierzchnia lakierowana (suchościeralna - magnetyczna). Aluminiowa konstrukcja w kolorze popielatym. Trójnożny stojak o regulowanej wysokości. Maksymalna wysokość 176 cm. 72) EduSensus Dysleksja pakiet I - szt. 1 umożliwia przeprowadzenie profesjonalnej diagnozy i terapii pedagogicznej, zawiera kompleksowy materiał pozwalający na prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z dziećmi objętymi ryzykiem dysleksji. Program zawiera: aplikację terapeuty - program zarządzający, ocenę ryzyka dysleksji - moduł diagnostyczny dla dzieci z grupy ryzyka dysleksji oraz litery - moduł terapeutyczny dla dzieci w wieku 6-8. 73) EduSensus Dysleksja pakiet II - szt. 1 program składa się z: aplikacji terapeuty - program zarządzający, oceny przyczyn trudności w nauce czytania i pisania - moduł diagnostyczny dla dzieci w wieku 8 lat oraz treningu słuchania, czytania i pisania cz.1 - moduł terapeutyczny dla dzieci w wieku 8-10 lat. 74) Eduterapeutica Logopedia - szt. 1 wersja podstawowa przeznaczona do pracy terapeutycznej z dziećmi posiadającymi zaburzenia rozwoju mowy. Program zawiera ok. 400 ćwiczeń, dzięki którym praca z dziećmi w różnym wieku będzie przynosiła zamierzone efekty. Program pozwala na kompleksową diagnozę budowy i funkcjonowania narządów artykulacyjnych, mowy i artykulacji poszczególnych głosek oraz słuchu fonematycznego. Ponadto możliwa jest terapia artykulacji głoski r oraz szeregów: ciszącego, syczącego oraz szumiącego. 75) Loteryjka obrazkowa Aleksander - szt. 3 gra logopedyczna mająca na celu rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym w zakresie poprawnej wymowy głosek szeregu szumiącego sz-ż-cz-dż. 76) Piramida matematyczna M2 tabliczka mnożenia (Epideixis) - szt. 3 służy poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby i mnożenia. W zestawie znajduje się 49 trójkątów. 77) Układanka edukacyjna Mistrz mnożenia Adamigo - szt. 3 gra pomaga w nauce tabliczki mnożenia. Zawartość pudełka: 70 kartoników (działania + wynik = 35 par). 78) Komplet przyborów matematycznych - szt. 3 Przyrządy tablicowe przeznaczone są do klas nauczania początkowego szkoły podstawowej. Przyrządy wykonane są ze sklejki wodoodpornej, trzykrotnie pokrytej lakierem i farbą. Skład: cyrkiel tablicowy, 2 trójkąty (różne rozmiary), kątomierz, liniał tablicowy, trójnóg cyrkla. 79) Multimedialny atlas przyrodniczy PWN - szt. 1 multimedialna encyklopedia PWN to zestaw programów zawierających bogatą wiedzę z zakresu biologii i nauk przyrodniczych. Produkt zawiera 13 000 haseł, na które składają się: opisy gatunków i grup systematycznych organizmów żywych, dzieje życia na Ziemi, charakterystyki budowy i funkcji życiowych organizmów, życiorysy badaczy, odkrywców i uczonych oraz pojęcia i terminy z dziedziny biologii. W ramach 2000 ilustracji znaleźć można atlas organizmów żywych, ślady rozmaitych zwierząt oraz przegląd ras koni i psów. Dodatkowo program zawiera 8 animowanych wykładów multimedialnych. CZĘŚĆ II - sprzęt RTV 1) Radioodtwarzacz CD - szt. 8 odtwarzacz CD, wyposażony w czytnik kart pamięci SD/MMC, odtwarzanie plików MP3, WMA przez złącze USB i możliwością synchronicznego nagrywanie z CD, magnetofon jednokasetowy, radio cyfrowe (zakres fal radiowych FM, MW), standardy odtwarzania: Audio CD, CD-R/RW, MPS, WMA, dźwięk stereo, głośniki szerokopasmowe, moc wyjściowa RMS 2x4 W, kreator dźwięku, podbicie basów, USB, wyjście słuchawkowe. Gwarancja producenta na 1 rok. CZĘŚĆ III - sprzęt komputerowy 1) Komputer przenośny - szt. 3 laptop przekątna ekranu LCD min. 15.6 cali LED, procesor Intel? CoreTM i5 lub równoważny o następujących parametrach: dwurdzeniowy dedykowany do pracy w komputerach przenośnych, taktowany zegarem o częstotliwości min. 2,3 GHz, pamięć cache drugiego poziomu min. 3MB, pojemność dysku min. 320 GB, napęd optyczny DVD-RW SATA, zintegrowana karta dźwiękowa, wielkość pamięci ram min. 4GB o częstotliwości 1333 MHz, wielkość pamięci karty graficznej min. 1024 MB, interfejsy min. 3xUSB 2.0, 1xHDMI, WiFi IEEE 802.11b/g/n LAN 100 Mbps, wbudowana kamera 1,3 megapikseli, wyjście na miktofon i słuchawki, wbudowane głośniki stereo, czytnk kart SD, licencja dla Windows 7 Home Premium 32 bit w polskiej wersji językowej. Gwarancja producenta min. 2 lata. 2) Drukarka laserowa - szt. 1 rodzaj monochromatyczna, format A4, rozdzielczość druku - czerń [dpi] 1200 x 1200, prędkość druku - czerń [str/min] 33, obciążenie [str/mies] 50.000, pamięć 512 MB (RAM), procesor: 800 MHz, Interfejs USB 2.0, wbudowana karta sieciowa Ethernet 10/100, czas wydruku pierwszej strony 8 sekund, automatyczny duplex, pojemność podajnika 250 arkuszy, pojemność tacy odbiorczej 150 arkuszy, wydajność tonera startowego 2.500 stron, toner o dużej wydajności 5.000, wspierane systemy operacyjne: Windows XP, Windows 7. Gwarancja producenta na 1 rok. 3) Drukarka laserowa - szt. 2 technologia druku: laserowa (mono), format druku: A4, szybkość druku w czerni: 20 str/min, rozdzielczość 1200x1200 dpi, wydajność miesięczna - 5 000 str./miesięcznie, podajnik na 150 arkuszy, pojemność tacy odbiorczej 100 arkuszy, wydajność tonera startowego 1200 str., wydajność kolejnych tonerów 1600 str., interfejs - złącze USB: 2.0, wspierane systemy operacyjne: Windows XP, Windows 7. Gwarancja producenta na 1 rok. 4) Program antywirusowy - szt. 3 pakiet przeznaczony dla szkół podstawowych zapewniający wszechstronne zabezpieczenie komputerów. Zapewnia: ochronę serwera plików w czasie rzeczywistym, zapobiega epidemiom wirusów, skanuje na żądanie. Pozostałe opcje: likwidowanie zmian dokonywanych w systemie przez szkodliwe programy, kwarantanna dla zainfekowanych i podejrzanych obiektów, system generujący powiadomienia o zdarzeniach, system generujący raporty dotyczące funkcjonowania ochrony, automatyczna aktualizacja sygnatur zagrożeń, możliwość tworzenia listy zaufanych procesów. Bezpieczeństwo w sieci: firewall, skaner http, bezpieczna bankowość elektroniczna, ochrona przed wyłudzaniem danych (phishingiem), kontrola rodzicielska, kontrola zawartości stron, antyspam. Licencja na jeden rok. 5) Projektor multimedialny - szt. 2 technologia: DLP, rozdzielczość min 800 x 600 SVGA, 4:3, kontrast min. 4000:1, żywotność lampy w trybie normalnym [h]: min 5000, regulacja zoom i ostrości ręczna, wielkość obrazu[m] 0,86 - 7, korekcja Keystona w pionie =/- 40 stopni, interfejsy: wejście komputerowe (D-sub 15pin) x2, wejście monitor (D-sub 15pin) x1, HDMI v1.3 x1, wejście S-Video in x1, wejście audio mini Jeck x1, wyjście audio mini Jack x1. Gwarancja producenta min 1 rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielgomlyny.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach