Przetargi.pl
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, czujników pomiarowych z oprogramowaniem, mebli dla GCE w Wawrzeńczycach”

Gminne Centrum Edukacji w Wawrzeńczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-125 Wawrzeńczyce, Wawrzeńczyce
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 287 42 55 , fax. 12 287 42 55
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Edukacji w Wawrzeńczycach
    Wawrzeńczyce 385
    32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie
    tel. 12 287 42 55, fax. 12 287 42 55
    REGON: 12186378200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gcewawrzenczyce.pl ; http://www.igwa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, czujników pomiarowych z oprogramowaniem, mebli dla GCE w Wawrzeńczycach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu multimedialnego i komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, czujników pomiarowych z oprogramowaniem, mebli dla Gminnego Centrum Edukacji w Wawrzeńczycach – dla Szkoły Podstawowej w Wawrzeńczycach. Zadanie realizowane w ramach Projektu: Wiedza, komunikacja, rozwój dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10. Wiedza i kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na osiem odrębnych części: - CZĘŚĆ 1 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej” Zakres części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - CZĘŚĆ 2 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczej” Zakres części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - CZĘŚĆ 3 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni językowej” Zakres części 3 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - CZĘŚĆ 4 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni terapeutycznej” Zakres części 4 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - CZĘŚĆ 5 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego” Zakres części 5 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - CZĘŚĆ 6 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych” Zakres części 6 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - CZĘŚĆ 7 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa czujników pomiarowych z oprogramowaniem” Zakres części 7 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - CZĘŚĆ 8 przedmiotu zamówienia pn. „Zakup i dostawa mebli” Zakres części 8 przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty: 1. Formularz „OFERTA” – załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1.1. lit. a), b) SIWZ. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 13 do SIWZ, w przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach