Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i materiałów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II"

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Prezydenta Franklina Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 592 100 , fax. 523 574 820
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 592 100, fax. 523 574 820
    REGON: 9236539400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i materiałów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i materiałów na potrzeby zajęć pozalekcyjnych prowadzonych w ramach projektu pn. "Twoja wiedza - Twoja przyszłość II", który realizowany jest do 28 września 2018 r. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.3 Kształcenie zawodowe. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, budżetu państwa oraz budżetu powiatu. Projekt jest adresowany do uczniów/uczennic szkół prowadzących kształcenie zawodowe, dla których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiących załączniki do SIWZ. Do oferty Wykonawca załączy wypełnione formularze cenowe oferowanych produktów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o niegorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Karty gwarancyjne oferowanych przedmiotów, wykonawca zobowiązany jest dołączyć w dniu dostawy. Wszystkie dostarczane artykuły muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe bez wad. Dostarczane przez Wykonawców materiały muszą być wykonane zgodne z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy określony w części: 1,2,3,4,6,8 nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. nr 156. W zadaniu częściowym nr 2 opisu SIWZ - Pozycje nr 1 i 2 dla zajęć pozalekcyjnych „Warsztaty zdrowego gotowania” Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy, pozycja nr 2 dla zajęć pozalekcyjnych „Kuchnia orientalna” Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Kościelcu. Przedmiot zamówienia wyszczególniony w zadaniu nr 5 Wykonawca dostarczy do Siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Dworcowej 25, 88-100 Inowrocław. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji. Przedmiot zamówienia określony w zadaniu nr 5 będzie dostarczany w sposób sukcesywny w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia określony w zadaniu nr 7 - jednorazowo do siedziby Zespołu Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu ul. Solankowa 21, 88-100 Inowrocław. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonego przedmiotu umowy. Wykonawca do oferty przedstawi formularz cenowy oferowanego przedmiotu zamówienia, w przypadku urządzeń i sprzętu wykonawca przedstawi specyfikacje techniczne oferowanych produktów zawierające opis wszystkich parametrów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego stanowiące załącznik do formularza cenowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wzór oferty na dostawy, Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Opisy, oferowanego przedmiotu zamówienia w przypadku urządzeń i sprzętu wykonawca przedstawi specyfikacje techniczne oferowanych produktów zawierającą opis wszystkich parametrów nazwy modeli, marek, producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego. Formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach