Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy.”

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowskie Przedmieście
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 247 212 341 , fax. 247 212 341
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Łęczycy
    ul. Ozorkowskie Przedmieście 2
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 247 212 341, fax. 247 212 341
    REGON: 98948800000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz zakup i dostawa wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łęczycy ramach projektu „Nowe kompetencje drogą do sukcesu na rynku pracy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, oś XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności; Działanie XI. 3 Kształcenie zawodowe; Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe. Część nr 1 - obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych do pracowni elektrotechniki i elektroniki samochodowej. Część nr 2 – obejmuje zakup i dostawę wyposażenia pracowni: w komputery, sprzęt elektroniczny i użytkowe programy komputerowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 9 dla części nr 1 załącznik nr 10 dla części nr 2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany produkt będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz z co najmniej takim samym zakresem zagadnień. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powinien wykazać równoważność produktu poprzez wskazanie parametrów równoważnych oferowanego produktu w odpowiednim Formularzu cenowym.Pomoce dydaktyczne powinny posiadać znak bezpieczeństwa, być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać standardy uniwersalnego projektowania. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu. Dodatkowo wszystkie narzędzia TIK powinny: posiadać deklarację CE –deklaracja Conformité Européenne; komputery posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu; być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek, wniesienie i ustawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych, wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca przeprowadzi szkolenia pracowników szkoły z zakresu obsługi urządzeń. Gwarancja: dla części nr1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. dla części nr 2 Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24miesiące, a w przypadku zestawów komputerowych – nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca udziela okresu gwarancji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ dla części nr 2. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. Uwaga: Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony formularz cenowy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym: załącznik nr 2 do SIWZ(dla części nr 1), załącznik nr 3 do SIWZ (dla części nr 2), Oświadczenie Wykonawcy / Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie - wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia; Wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie (według załącznika nr 6) o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Wykonawca nie składa wraz z ofertą oświadczenia dot. przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach