Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem II

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
  • Data zamieszczenia: 2020-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    aleja Ratuszowa 38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
    REGON: 92365394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem II współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski. Wspólny Słownik Zamówień: 39162100-6, 38510000-3, 39162000-5, 33793000-5, 33696300-8, 39141500-7, 38311000-8, 38000000-5, 38200000-7, 38100000-6, 38651000-3, 39298600-3, 38631000-7, 30234600-4, 31630000-1, 30141200-1, 22111000-1, 22114200-4, 22114300-5, 39162110-9, 38410000-2, 38552000-9, 48000000-8, 38200000-7, 32354500-4, 37440000-4, 33000000-0, 37524100-8, 33196200-2. 2. Oferowane produkty, sprzęt i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i oryginalnie zapakowane, a także muszą spełniać określone przez Zamawiającego wymagania techniczno-funkcjonalne. Oferowane artykuły, sprzęt i urządzenia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu spoczywa na Wykonawcy. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji. W dniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty gwarancyjne oferowanego sprzętu i urządzeń. Odbiorcami przedmiotu zamówienia są następujące placówki oświatowe, których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski: 1) I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu, ul. 3 - Maja 11-13, 88-100 Inowrocław; 2) II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu, ul. M. Konopnickiej 15, 88-100 Inowrocław; 3) III Liceum Ogólnokształcące im. Królowej Jadwigi w Inowrocławiu, ul. Narutowicza 53, 88-100 Inowrocław; 4) IV Liceum Ogólnokształcące w Inowrocławiu w Zespole Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu, ul. Poznańska 345, 88-100 Inowrocław; 5) Liceum Ogólnokształcące w Kościelcu w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu, Kościelec, 88-170 Pakość; 6) Zespół Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu, ul. Solankowa 21, 88-100 Inowrocław. 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 11 części: Część 1 - Mikroskopy, Część 2 - Wyposażenie pracowni biologicznych, Część 3 - Wyposażenie pracowni chemicznych, Część 4 - Wyposażenie pracowni geograficznych, Część 5 - Wyposażenie pracowni fizycznych, Część 6 - Pomoce dydaktyczne na zajęcia pozalekcyjne oraz dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki, Część 7 - Podręczniki, Część 8 - Oprogramowanie do obróbki rastrowej i papier fotograficzny, Część 9 - Pomoce dydaktyczne do kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, Część 10 - Programy i filmy multimedialne, Część 11 - Przyrządy do usprawniania aktywności ciała. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący poszczególnych części określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dla każdej z części wykazany został w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Warunki dotyczące realizacji dostaw dla wszystkich części: 1) Przed podpisaniem umowy strony uzgodnią faktyczny dzień dostawy przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze do następujących miejsc: a)przedmiot zamówienia wymieniony w części 7 do Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław, b) przedmiot zamówienia wymieniony w częściach 1-6 oraz 8-11 do szkół wskazanych w Specyfikacji zakupu pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem II, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia i rozładunku przedmiotu zamówienia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach; 4) Odbiór końcowy zrealizowanego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy. Odbiór końcowy nastąpi po dostawie i rozładunku przedmiotu zamówienia; 5) Przedstawiciel Wykonawcy musi być obecny przy dostawie oraz podpisywaniu protokołu odbioru; 6) Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy: a) instrukcję obsługi w języku polskim, b) kartę gwarancyjną wystawioną przez producenta sprzętu oddzielnie dla każdego dostarczanego sprzętu, 7) W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z opisem, niekompletnego lub uszkodzonego, Zamawiający odmówi jego odbioru i wezwie Wykonawcę do dostarczeni przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem; 8) W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia. 5.Wymagania dotyczące warunków gwarancji i rękojmi: 1) Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji jakości od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru na wszystkie produkty, dla których gwarancja jakości nie stanowi kryterium oceny ofert (tj. cz. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11); 2) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na produkty dla których gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert (tj. cz. 1); 3) Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia; 4) W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek, jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu wad i usterek; 5) Powiadomienie o wystąpieniu wad i usterek, użytkownik – szkoła zgłasza Wykonawcy w formie elektronicznej. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania powiadomienia; 6) W przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w terminie określonym w pkt 4, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia na nowy; 7) W przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, w wyniku których wykonywana będzie naprawa urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie nie jest dostępne na rynku na urządzenie o nie gorszych parametrach; 8) W przypadku wystąpienie nieistotnej wady i usterki, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w pkt 7. Zastosowanie ma pkt 4; 9) W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad i usterek, Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Do oferty Wykonawca załączy wypełnione formularze cenowe oferowanych produktów oraz opisy techniczne produktów sporządzone przez Wykonawcę, zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem m.in. nazwy urządzenia, modelu, nazwy producenta oraz wszystkich wymaganych cech, funkcji lub parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego, stanowiące załącznik do formularza cenowego. W przypadku niedołączenia opisów technicznych do oferty, oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku, gdy Wykonawca załączy opis techniczny oferowanych produktów, który nie będzie potwierdzał zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10.Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, formularz cenowy,opis przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach