Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość III

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    aleja Ratuszowa 38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
    REGON: 92365394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość III, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna Edukacja Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014–2020. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski. Przedmiot zamówienia dla każdej z części wykazany został w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane produkty, sprzęt i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i oryginalnie zapakowane, a także muszą spełniać określone przez Zamawiającego wymagania techniczno-funkcjonalne. Oferowane artykuły, sprzęt i urządzenia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu spoczywa na Wykonawcy. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji. W dniu dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty gwarancyjne oferowanego sprzętu i urządzeń. Odbiorcami przedmiotu zamówienia są następujące placówki oświatowe, których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski: 1) Zespół Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław; 2) Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Genowefy Jaworskiej w Inowrocławiu, aleja Sienkiewicza 33, 88-100 Inowrocław; 3) Zespół Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu, Solankowa 21, 88-100 Inowrocław; 4) Zespół Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy, ul. Kujawska 20, 88-150 Kruszwica; 5) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu, Kościelec 125, 88-170 Pakość. Do oferty Wykonawca załączy wypełnione formularze cenowe oferowanych produktów oraz opisy techniczne produktów sporządzone przez Wykonawcę, zawierające opis oferowanego przedmiotu zamówienia ze wskazaniem w szczególności nazwy urządzenia, modelu, nazwy producenta oraz wszystkich wymaganych cech, funkcji lub parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego stanowiące załącznik do formularza cenowego. W przypadku niedołączenia opisów technicznych do oferty, oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku gdy Wykonawca załączy opis techniczny oferowanych produktów, który nie będzie potwierdzał zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Część 1 – Zakup i dostawa artykułów gastronomicznych. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zajęć szkolnych i wyposażenia pracowni szkolnych obejmuje zakup i dostawę następujących artykułów gastronomicznych: Zajęcia „Sporządzanie i dekorowanie wyrobów cukierniczych” (Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu): 1) narzędzia cukiernicze - 1 zestaw; 2) formy do ciast – 1 zestaw. Zajęcia „Cukiernik” (Zespół Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu): Zastawa stołowa -1 zestaw. Pracownia gastronomiczna w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich im. Genowefy Jaworskiej w Inowrocławiu: 1) zestaw garnków - 10 kpl.; 2) zestaw noży kuchennych - 20 szt.; 3) deski kuchenne - 2 kpl. Pracownia technologii gastronomicznej (Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu): 1) miski plastikowe - 3 zestawy; 2) podkładki do tortów - 1 zestaw; 3) patery do ciast i tortów - 3 zestawy; 4) wykrawacze do ciast i masy cukrowej - 3 zestawy. Pracownia obsługi konsumenta (Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu): 1) schody ekspozycyjne 3-stopniowe - 3 szt.; 2) podstawa do schodów ekspozycyjnych - 3 szt. Pracownia obsługi klienta (Zespół Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy): 1) serwis obiadowy biały 12 os. - 3 szt.; 2) serwis kawowy biały 12 os. - 3 szt.; 3) zestaw sztućców na 12 os. - 3 szt.; 4) tace kelnerskie ze stali nierdzewnej - 8 szt.; 5) serwetniki - 10 szt.; 6) świeczniki - 6 szt.; 7) etażerka ze stali nierdzewnej - 5 szt.; 8) zestawy na przyprawy z karafkami - 5 szt.; 9) szklanki do napojów 300 ml - 36 szt.; 10) koszyk do chleba owalny - 5 szt. Część 2 – Zakup i dostawa bielizny stołowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę następującej bielizny stołowej: Zajęcia „Cukiernik” (Zespół Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu): Bielizna stołowa - 1 zestaw. Pracownia obsługi klienta (Zespół Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy): 1) obrusy - 10 szt.; 2) serwetki - 36 szt.; 3) obrus bufetowy ze skertingiem - 4 kpl.; 4) obrus na wózek kelnerski - 2 szt. Część 3 Zakup i dostawa wyposażenia pracowni programowania sterowników PLC. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wyposażenie pracowni programowania sterowników PLC w Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Inowrocławiu: 1) sterowniki PLC - 4 kpl.; 2) oprogramowanie do sterowników - 4 licencje; 3) silniki krokowe - 4 szt.; 4) silniki asynchroniczne - 4 szt.; 5) czujniki - 4 kpl.; 6) przekaźniki - 4 szt.; 7) mierniki uniwersalne prądu stałego i zmiennego - 4 szt.; 8) kable połączeniowe - 4 kpl.; 9) pulpit montażowy do układów elektronicznych - 4 szt.; 10) aparatura sterownicza i sygnalizacyjna - 4 kpl.; 11) styczniki - 4 szt.; 12) termiki - 4 kpl.; 13) falowniki - 4 szt. Część 4 Zakup i dostawa oprogramowania do pracowni agrotroniki. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę oprogramowania do pracowni agrotroniki w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu - oprogramowanie do mapowania (10 stanowisk + nauczyciel) wraz z przeszkoleniem z obsługi oprogramowania. Warunki dotyczące realizacji dostaw dla wszystkich części: 1) Przed podpisaniem umowy strony uzgodnią faktyczny termin dostawy przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do szkół wskazanych w szczegółowym opisie zamówienia; 3) Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia i rozładunku przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez uprawnionego pracownika szkoły; 4) Odbiór końcowy zrealizowanego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy; 5) Przedstawiciel wykonawcy musi być obecny przy dostawie oraz podpisywaniu protokołu odbioru; 6) Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy: instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną wystawioną przez producenta sprzętu oddzielnie dla każdego dostarczanego sprzętu oraz bezterminową licencję na dostarczone oprogramowanie; 7) W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z opisem, niekompletnego lub uszkodzonego, Zamawiający odmówi jego odbioru i wezwie Wykonawcę do dostarczenia w wyznaczonym, dodatkowym terminie przedmiotu umowy zgodnego z opisem; 8) W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty dostawy przedmiotu zamówienia oraz w przypadku części 4 przeszkolenia wyznaczonych przez szkołę osób z obsługi oprogramowania. Wymagania dotyczące warunków gwarancji i rękojmi (z wyłączeniem pozycji 2 w części 3 oraz części 4): 1) Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji jakości na oferowane produkty; 2) W przypadku produktów, dla których gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca udzieli gwarancji jakości zgodnie ze złożoną ofertą; 3) Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia; 4) W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek, jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia, w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu wad i usterek; 5) Powiadomienie o wystąpieniu wad i usterek, użytkownik – szkoła zgłasza Wykonawcy w formie elektronicznej. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania powiadomienia; 6) W przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w terminie określonym w pkt 4, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia na nowy; 7) W przypadku dwukrotnego wystąpienia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, w wyniku których wykonywana będzie naprawa urządzenia, Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o takich samych parametrach, a w przypadku gdy urządzenie nie jest dostępne na rynku na urządzenie o nie gorszych parametrach; 8) W przypadku wystąpienie nieistotnej wady i usterki, Zamawiający może zwolnić Wykonawcę od obowiązku określonego w pkt 7. Zastosowanie ma pkt 4; 9) W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku usunięcia wad i usterek, Zamawiający niezależnie od prawa do naliczenia kary umownej, dokona usunięcia wad i usterek na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (4). Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, Formularz cenowy, Opisy techniczne produktów sporządzone przez Wykonawcę, Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (składane w ciągu 3 dni od opublikowania informacji z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach