Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i wyposażenia dla 8 szkół podstawowych w Gminie Dukla w ramach projektu pn. Indywidualizacja = Edukacja: UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4329135 , fax. 013 4331011
  • Data zamieszczenia: 2012-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11 11
    38-450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 013 4329135, fax. 013 4331011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i wyposażenia dla 8 szkół podstawowych w Gminie Dukla w ramach projektu pn. Indywidualizacja = Edukacja: UDA - POKL.09.01.02-18-004/12-00 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Dukla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I część - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy 5)Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. 6) Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - języki obce dla dzieci. 7). Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych -artystycznie Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach/ dla każdej szkoły oddzielnie/ według załącznika nr 1do SIWZ. 3.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. II część - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego: 1) radiomagnetofon - 3 szt. 2) odtwarzacza CD - 1 szt. 3) drukarka laserowa - 4 szt. 4) laptop - 6 szt. 2. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są w załączniku nr 2do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach/ dla każdej szkoły oddzielnie/ według załącznika nr 1do SIWZ. 3. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. III część - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych: 1) szafka z polkami - 5 szt. 2) Szafka z przegrodą i półkami - 3 szt. 3) Szafka z półkami i na szuflady - 4 szt. 4) Szafki na szuflady - 3 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach