Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych Gminy Bochnia - w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-744 Łapczyca, Łapczyca 334
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (014) 61 00 240 , fax. (014) 61 00 240 wew. 21
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy
    Łapczyca 334 334
    32-744 Łapczyca, woj. małopolskie
    tel. (014) 61 00 240, fax. (014) 61 00 240 wew. 21
    REGON: 85039204500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzosip.bochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych Gminy Bochnia - w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) zakup wraz z dostawą do szkół podstawowych Gminy Bochnia 12 pakietów pomocy dydaktycznych. przedszkolnego. W skład jednego pakietu wchodzą pomoce dydaktyczne do: - zad. 2 - zajęć wyrównawczych w klasach I - III (poz. 1 - 11 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), - zad. 3 - zajęć wyrównawczych w klasach IV - VI ( poz. 12 - 15 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), - zad. 4 - dla uczniów zdolnych w klasach I - III (poz. 16 - 21 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), - zad. 5 - dla uczniów zdolnych w klasach IV - VI (poz. 22 - 43 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), - zad. 6 - pozalekcyjnych z języków obcych (poz. 44 - 51 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), - zad. 7 - zajęć pozalekcyjnych z informatyki (poz. 52 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), - zad. 8 - pozalekcyjnych artystycznych (poz. 53 - 58 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), - zad. 9 - gabinetu psychologa szkolnego (poz. 59 - 60 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), - zad. 10 - gabinetu logopedy szkolnego (poz. 61 - 64 z wykazu w zał. nr 3 do SIWZ), Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych zostały podane w załączniku Nr 3 do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje zakup 12 (pakietów) pomocy dydaktycznych. Wycenę należy podać za1 pakiet (szczegółowe ceny) i za12 pakietów (ogólną). W wycenie należy wliczyć dostawę do 12 szkół podstawowych (po 1 pakiecie) w Gminie Bochnia w miejscowościach: Baczków, Bogucice, Brzeźnica, Damienice, Dąbrowica, Gawłów, Nieszkowice Małe, Nieszkowice Wielkie, Pogwizdów, Proszówki, Siedlec, Stanisławice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: Warunki: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) zapewnią gwarancje na: laptopy, mikroskopy i kamery mikroskopowe minimum 24 miesiące od dnia dostawy pomocy, 5) zapewnią transport pomocy w miejsce przeznaczenia na swój koszt i ryzyko, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów , o których mowa w art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów metoda: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SWIZ, 2. Wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy - zał. Nr 2 do SWIZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzona urzędowo aktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - kserokopię, w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowę spółki - kserokopię. 4. Wycena (szczegółową1 pakietu i ogólną za 12 pakietów) pomocy, zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ (wszystkie pozycje arkusza winny być wypełnione). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskie składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. - zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ceny zawarte w ofercie winny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisane do formularza ofertowego. Ceny powinny uwzględniać: wszelkie koszty transportowe oraz inne koszty niezbędne do poniesienia a związane z dostawą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzosip.bochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach