Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3592100 , fax. 052 3574820
- Data zamieszczenia: 2015-02-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
ul. Roosevelta 36/38 36/38
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3592100, fax. 052 3574820
REGON: 09236539400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość(materiały na zajęcia pozalekcyjne Cukiernik) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość(materiały na zajęcia pozalekcyjne Cukiernik). Niniejsze postępowanie dotyczy przedmiotu zamówienia, na który nie został wyłoniony wykonawca we wcześniej ogłoszonych trzech postępowaniach. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne niegorsze jakościowo niż wymagane przez Zamawiającego, spełniające warunki bezpieczeństwa. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Do przedmiotów, które posiadają karty gwarancyjne wykonawca zobowiązany jest dołączyć je w dniu dostawy. Dostarczane przez wykonawców materiały muszą być wykonane zgodne z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie produkty dostarczone przez Wykonawcę, muszą pochodzić od producentów posiadających atest bezpieczeństwa na te produkty. Wszystkie dostarczane artykuły muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe bez wad. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. nr 156. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy. Wykonawca do oferty przedstawi specyfikację techniczną oferowanych materiałów, nazwy producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia podstawowego do rozbudowywanego Żłobka nr 20 w Bydgoszczy w formie nowego parterowego pawilonu z łącznikiem.
Dodano: 2015-09-25 - WYPOSAŻENIE ODDZIAŁÓW ORAZ DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH FUNKCJONUJĄCYCH W 2 SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE WIELKA NIESZAWKA
Dodano: 2015-09-16 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Bądkowo
Dodano: 2015-09-02 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Lubień Kujawski w ramach Działania 9.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na 8 części
Dodano: 2015-08-14 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Bądkowo
Dodano: 2015-08-13 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Lipno
Dodano: 2015-08-03 - Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, sprzętu i mebli na potrzeby modernizacji oddziałów przedszkolnych w Gminie Kowalewo Pomorskie w ramach projektu Przedszkole przy szkole Gmina Kowalewo Pomorskie nr: WND-POKL.09.01.01-04-007/15
Dodano: 2015-07-22 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Lipno
Dodano: 2015-07-07 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej na terenie Gminy Świecie nad Osą
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa wyposażenia do pracowni ekonomiczno - handlowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu w ramach Projektu pn. Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
Dodano: 2015-02-17