Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu w ramach realizacji projektu .:Standard europejski oddziałów przedszkolnych w Gminie Biskupiec

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 56 4747952
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 56 4747952
    REGON: 00053281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu w ramach realizacji projektu .:Standard europejski oddziałów przedszkolnych w Gminie Biskupiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkoły podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu w ramach realizacji projektu .:Standard europejski oddziałów przedszkolnych w Gminie Biskupiec W skład kategorii pomocy wchodzą: 1. Suszarki do rąk 2. Odkurzacz 3. Mop obrotowy 4. Stoły przedszkolne 5. Krzesła przedszkolne 6. Szafka ze schowkami 7. Regał z szafkami 8. Biurko dla nauczyciela 9. Krzesła dla nauczyciela 10. Dywan 11. Leżaki dla dzieci 12. Koce, poduszki 13. Poduszki do siedzenia 14. Wieszak przedszkolny narożny 15. Wieszak przedszkolny 16. Ławki do szatni 17. Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych 18. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w I gr. przedszk 19. Zakup wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi 20. Laptop z oprogramowaniem 21. Tablica interaktywna z oprogramowaniem 22. Projektor i uchwyt 23. Urządzenie wielofunkcyjne 24. Miniwieża 25. Konsola do gier 26. Programy edukacyjne ( do konsoli) 27. Telewizor LCD 32 Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych zostały podane w załączniku Nr 5 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / 1. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. W terminie 6 miesięcy od daty zrealizowania dostawy Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. 2. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 3. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostarczenia przedmiotu umowy do miejsca wskazanego w pkt 5 4. Całość umowy zrealizowana zostanie w jednej dostawie. 5. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu, ul. Grudziądzka 28, 13-340 Biskupiec
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 370000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: n/d

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach