Akademia Pomorska ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Arciszewskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
- Data zamieszczenia: 2018-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Pomorska
ul. Arciszewskiego 22a
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 840 53 27, , fax. 59 840 53 80
REGON: 145900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia praktycznego w AP w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia praktycznego w AP w Słupsku” w ramach projektu „Rozwój systemu kształcenia o profilu praktycznym w ramach Słupskiego Ośrodka Akademickiego (SOA)”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: CZĘŚĆ 1 - Zakup i dostawa modeli neuroanatomicznych; CZĘŚĆ 2 - Zakup i dostawa modeli i plansz anatomicznych; CZĘŚĆ 3 - Zakup i dostawa akcesoriów ornitologicznych itp.; 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego towaru pochodzącego z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2017), wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejscach wskazanych w siedzibie Zamawiającego. 4. Dostarczony sprzęt powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) - Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2016 r. poz. 806). 5. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczony towar wynosi 24 miesiące. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny gwarancyjny serwis techniczny w okresie gwarancji na warunkach określonych we wzorze umowy (załączniku nr 4.1-4.3 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.1., 2.2. lub 2.3. do SIWZ w zależności od numeru części, na realizację której Wykonawca składa swoją ofertę; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż elementów wyposażenia oraz pomocy naukowych i dydaktycznych w ramach projektu „Dostępna Szkoła (....) – 2 post.“
Dodano: 2023-09-01 - Dostawa i montaż małej architektury w ramach projektu „Edu-Kampus na terenie Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku”, realizowanej w oparciu o działanie 4.2 „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność w ramach Priorytetu 4. Zwiększenie zatrudnienia i Spójności terytorialnej, objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa i montaż małej architektury w ramach projektu „Edu-Kampus na terenie Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku”, realizowanej w oparciu o działanie 4.2 „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność w ramach Priorytetu 4. Zwiększenie zatrudnienia i Spójności terytorialnej, objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa i montaż małej architektury w ramach projektu „Edu-Kampus na terenie Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku”, z podziałem na 3 części, realizowanej w oparciu o działanie 4.2 „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność w ramach Priorytetu 4. Zwiększenie zatrudnienia i Spójności terytorialnej, objętego Programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.
Dodano: 2020-09-21 - Dostawa materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć dodatkowych dla uczestników projektu „Przedszkola z klasą w Gminie Nowa Wieś Lęborska”.
Dodano: 2019-08-05 - Dostawa systemów i stanowisk ćwiczebnych do pracowni elektrotechniki oraz pracowni elektroniki i automatyki w Powiatowym Zespole Szkół nr 4 w Wejherowie
Dodano: 2019-07-10 - Dostawa maszyn i wyposażenia specjalistycznego do kompleksu 6 pracowni zawodowych Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
Dodano: 2019-07-10 - Dostawa stanowisk ćwiczebnych i urządzeń do pracowni montażu i obsługi peryferyjnych instalacji samochodowych w Powiatowym Zespole Szkół nr 4 w Wejherowie
Dodano: 2019-07-10 - Dostawa materiałów dydaktycznych i biurowych niezbędnych do realizacji zajęć dodatkowych dla uczestników projektu „Przedszkola z klasą w Gminie Nowa Wieś Lęborska”.
Dodano: 2019-05-08 - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PRZEPROWADZANIA ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH W RAMACH PROJEKTU „AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA”
Dodano: 2018-09-18