Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - podręczników w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem II.

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    aleja Ratuszowa 38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 592 100, , fax. 523 574 820
    REGON: 92365394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych - podręczników w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych – podręczników w ramach projektu pn. Zostań Omnibusem II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10. Innowacyjna Edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałania 10.2.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski. Oferowane podręczniki muszą być nowe, wolne od wad i kompletne. Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o tym samym zakresie tematycznym, zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania publikacji z nowszym rokiem wydania niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Odbiorcami przedmiotu zamówienia są następujące placówki oświatowe, których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski: 1) I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kasprowicza z Oddziałami Dwujęzycznymi w Inowrocławiu, ul. 3 Maja 11-13, 88-100 Inowrocław; 2) II Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Inowrocławiu, ul. M. Konopnickiej 15, 88-100 Inowrocław; 3) IV Liceum Ogólnokształcące w Inowrocławiu w Zespole Szkół Chemiczno-Elektronicznych im. Jana Pawła II w Inowrocławiu, ul. Poznańska 345, 88-100 Inowrocław; 4) Liceum Ogólnokształcące w Kościelcu w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu, Kościelec 125, 88-170 Pakość. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji dostawy: 1) Przed podpisaniem umowy strony uzgodnią termin dostawy przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca we własnym zakresie, na swój koszt i ryzyko dostarczy przedmiot zamówienia do Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław; 3) Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia i rozładunku przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu; 4) Odbiór końcowy zrealizowanego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez strony umowy; 5) Przedstawiciel Wykonawcy musi być obecny przy dostawie oraz podpisywaniu protokołu odbioru; 6) W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z opisem, niekompletnego lub uszkodzonego, Zamawiający odmówi jego odbioru i wezwie Wykonawcę do dostarczenia w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem; 7) W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty dostawy przedmiotu zamówienia; 8) W okresie rękojmi Wykonawca ma obowiązek bezpłatnego usunięcia wszelkich wad i usterek, jakie wystąpią w przedmiocie zamówienia, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia o wystąpieniu wad i usterek; 9) Powiadomienie o wystąpieniu wad i usterek szkoła zgłasza Wykonawcy w formie elektronicznej. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania powiadomienia; 10) W przypadku braku możliwości usunięcia wad i usterek w terminie określonym w pkt 8, Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowych kosztów do wymiany uszkodzonego przedmiotu zamówienia na nowy. Do oferty Wykonawca załączy wypełniony formularz cenowy oraz opis przedmiotu zamówienia, sporządzony przez Wykonawcę ze wskazaniem m.in. tytułu publikacji, autora, wydawnictwa, roku wydania, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. W przypadku niedołączenia opisu przedmiotu zamówienia do oferty, oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku, gdy Wykonawca załączy opis przedmiotu zamówienia, który nie będzie potwierdzał zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy. 2. Formularz oferty. 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (składane w ciągu 3 dni od opublikowania informacji z otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną