Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dla dzieci słabo widzących i niewidomych tj. edukacyjnych, multimedialnych, brajlowskich, sensorycznych, do rehabilitacji

Urząd Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi
    ul. Piotrkowska 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 472057632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dla dzieci słabo widzących i niewidomych tj. edukacyjnych, multimedialnych, brajlowskich, sensorycznych, do rehabilitacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [Nr zgodna z SWZ] 5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:5.1.1. Część I – Pomoce edukacyjne - zakup i dostawa pomocy dydaktyczno-edukacyjnych typu: tablica mobilna, pacynki, tabliczki do rysowania, teatrzyki, historyjki obrazkowe, układanki, klocki, gry, poduszki i pufy do siedzenia oraz biblioteczki. Pomoce będą wykorzystywane przez nauczycieli rehabilitantów do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo, umysłowo, słabo widzącymi i niewidomymi na zajęciach specjalistycznych wyrównujących deficyty[Nr zgodna z SWZ] 5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:5.1.2. Część II – Pomoce multimedialne - zakup i dostawa oprogramowania, pomocy multimedialnych tj. klawiatura z ramką laptop oraz tablica interaktywna z projektorem a także sprzętu głośnikowego typu głośniki, mikrofon, urządzenie do pracy z głosem. Pomoce będą wykorzystywane przez nauczycieli rehabilitantów do celów dydaktycznych i rehabilitacyjnych do pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.[Nr zgodna z SWZ] 5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:5.1.3. Część III – Pomoce brajlowskie - zakup i dostawa urządzeń brajlowskich takich jak: powiększalniki tablica rysunkowa i folia do tablicy, kalkulator mówiący, globus dotykowy. Pomoce będą wykorzystywane podczas zajęć specjalistycznych do terapii pracą dotykową i brajlem z dziećmi słabowidzącymi i niewidomym.[Nr zgodna z SWZ] 5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:5.1.4. Część IV – Pomoce sensoryczne - zakup i dostawa pomocy sensorycznych typu: maty, lampy, chusty, dzwonki, piłki sprzęt do ćwiczeń, zabaw zręcznościowych i rehabilitacyjnych. Pomoce będą wykorzystywane przez nauczycieli rehabilitantów do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo, umysłowo, słabo widzącymi i niewidomymi na zajęciach specjalistycznych wyrównujących deficyty i usprawniających motorykę i czynności manualne.[Nr zgodna z SWZ] 5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:5.1.5. Część V - Podłoga interaktywna - zakup i dostawa pomocy sensorycznej tj. – podłogi interaktywnej. Pomoc będzie wykorzystana przez nauczycieli rehabilitantów do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo, umysłowo, słabo widzącymi i niewidomymi na zajęciach specjalistycznych wyrównujących deficyty i usprawniających motorykę i czynności manualne.[Nr zgodna z SWZ] 5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:5.1.6. Część VI – Monitor multimedialny - zakup i dostawa monitora multimedialnego. Pomoc będzie wykorzystana przez nauczycieli rehabilitantów do pracy z dziećmi niepełnosprawnymi ruchowo, umysłowo, słabo widzącymi i niewidomymi na zajęciach specjalistycznych.[Nr zgodna z SWZ] 5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest:5.1.7. Część VII – Pomoce rehabilitacyjne - zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego - foteliki rehabilitacyjne. Sprzęt będzie wykorzystany do transportu dzieci niepełnosprawnych ruchowo na zajęcia rehabilitacyjne i podczas tych zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach