Gmina Prochowice ogłasza przetarg
- Adres: 59-230 Prochowice, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 8584342, 76 8584343 , fax. 76 75 38 749
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prochowice
ul. Rynek 1
59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 8584342, 76 8584343, fax. 76 75 38 749
REGON: 39064751200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa podręczników, ćwiczeń i książek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podręczników szkolnych, ćwiczeń, atlasów i innych książek na potrzeby prowadzenia zajęć dydaktycznych w szkołach na terenie miasta i Gminy Prochowice. Wykaz podręczników, ćwiczeń i książek stanowi zał. nr 1 do SIWZ. 3.1. Dostarczone książki muszą być nowe i wolne od wad. 3.2. Korzystanie przez Zamawiającego z książek nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. 3.3. Wykonawca dostarczy książki we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz dokona ich rozładunku i wniesienia do siedziby Zamawiającego. Opakowanie książek musi gwarantować ich bezpieczny transport i składowanie oraz zabezpieczać przed uszkodzeniem. 3.4. Zamawiający wymaga aby dostarczone książki były podzielone na paczki dla każdej szkoły oddzielnie jak pokazano w tabelach stanowiącej zał. Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – w formularzu należy podać cenę brutto/netto za dostawę całości zamówienia oraz cenę brutto/netto pojedynczego egzemplarza - wg formularza nr 1; 2. Oświadczenie – wg formularz nr 2. 3. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofert. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy – jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów. 5. Dla podmiotów występujących wspólnie - dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w przetargu podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących podmiotów. 6. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną