Przetargi.pl
zakup i dostawa podnośników hydraulicznych o udźwigu min. 200 kg, służących do podnoszenia pacjentów, oraz zakup i dostawa wózka paletowego do transportu materiałów – na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego

Katowickie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Onkologii
    Raciborska 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 514 533, , fax. 322 514 533
    REGON: 276201240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa podnośników hydraulicznych o udźwigu min. 200 kg, służących do podnoszenia pacjentów, oraz zakup i dostawa wózka paletowego do transportu materiałów – na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (wraz z wniesieniem na miejsca wskazane przez Zamawiającego, montażem i uruchomieniem) podnośników hydraulicznych o udźwigu min. 200 kg, służących do podnoszenia pacjentów, celem przeprowadzenia ich badań, kąpieli itp., oraz zakup i dostawę (wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem) wózka paletowego do transportu materiałów – na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologicznego, w podziale na następujące części – pakiety (wykonawca może złożyć ofertę na 1 wybrany lub na oba pakiety): 1) Pakiet nr 1 - dostawa podnośników hydraulicznych o udźwigu min. 200 kg, wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem (w stanie gotowości do użytku) – 4 szt., fabrycznie nowych, nieużywanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2019 r. (celem zapewnienia bezpieczeństwa i właściwej ergonomii pracy pracowników podczas podnoszenia pacjentów w związku z koniecznością przeprowadzenia ich badań, kąpieli itp.), spełniających następujące wymagania: - wysokość ramienia - zakres podnoszenia: z podłogi – do min. 1790 mm, - szerokość rozstawu podstawy jezdnej – min. 630 - 1050 mm, - długość podstawy jezdnej – 1340 mm ± 10%, - wysokość podstawy jezdnej – 60 mm ± 10%, - czteropunktowy wieszak do mocowania kosza transportowego, - możliwość regulacji kosza transportowego, - awaryjne opuszczanie pacjenta. 2) Pakiet nr 2 - dostawa wózka paletowego, wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montażem (w stanie gotowości do użytku) – 1 szt., fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2019 r. – na potrzeby pracowników działu technicznego do przewozu materiałów ciężkich w obrębie jednostki., spełniającego następujące wymagania: - mechaniczne wspomaganie ruszania z ciężkimi przedmiotami, - mechanizm pokonujący przeszkody tj. krawędzie, progi i zjazdy, - wyposażony w automatyczny hamulec, który pomaga przy parkowaniu na pochyłych powierzchniach, - ergonomiczne zakończenie wideł dla łatwiejszego wjeżdżania pod palety, - duża zwrotność wózka umożliwia manewrowanie nawet w niewielkich pomieszczeniach, - łatwe mycie, - udźwig co najmniej 2000 kg, - długość wideł 800 mm ± 10%, - szerokość całkowita/szerokość wideł 540 mm ± 10%, - masa własna do 80 kg, - wymiar kół sterujących 180x50 mm ± 10%, - wymiar rolek (tandem) 80x70 mm ± 10%, - materiał kół i rolek: poliuretan lub równoważny. Zamówienie obejmuje (zarówno dla pakietu nr 1, jak i dla pakietu nr 2): 1) transport sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2) montaż, instalację, uruchomienie, 3) przekazanie sprzętu wraz z wymaganymi atestami, certyfikatami, 4) instruktaż personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, zakończone podpisaniem „Protokołu instruktażu”, 5) co najmniej 24-miesięczną gwarancję liczoną od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy „Protokołu bezusterkowego odbioru sprzętu”, 6) serwis gwarancyjny, co najmniej 24-miesięczny, w ramach którego Wykonawca, zgodnie z ofertą, zapewnia sprawność sprzętu, w tym: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) zapewnienie, że łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) nie przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych, przy czym niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie wszystkich procedur z jego użyciem powyżej 5 godzin w ciągu doby, f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem lub drogą elektroniczną (dotyczy dni roboczych rozumianych jako dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). 7) dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu, z rokiem produkcji 2019, 8) zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 5 lat po zakończeniu okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oferta musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty, 2) wypełniony (w pozycjach, na które Wykonawca składa ofertę) i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 2.1 lub/i Nr 2.2 do SIWZ – Oferta Cenowa, 3) aktualne na dzień składania ofert: a) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ, 4) podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 5 do SIWZ –Istotne Postanowienia Umowy, 5) wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 6 do SIWZ - Oświadczenie o podwykonawcach, 6) podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o poufności, 7) podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 8 do SIWZ - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. 8) dopuszczenia do obrotu w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami dla zaoferowanego sprzętu, 9) informacja o serwisie gwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu, faksu i/lub adres poczty elektronicznej do kontaktów, zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz.175, z późn. zm) – dotyczy pakietu nr 1, 10) wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz.175, z późn. zm) – dotyczy pakietu nr 1. - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 369 ze zm.); w przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach