Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3453103 , fax. 048 3452002
- Data zamieszczenia: 2010-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
ul. 11 Listopada 37/59 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3453103, fax. 048 3452002
REGON: 67089737900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mazowiecka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa płyt laminowanych oraz płyt lakierowanych HDF. Nr sprawy 144/2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa płyt laminowanych o grubości 18 mm, płyt laminowanych o grubości 10 mm oraz płyt lakierowanych HDF. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz. Dostarczenie towaru będzie następowało częściami. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia żądanej ilości płyt meblowych w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisemnego zapotrzebowania. Dostarczanie towaru realizowane będzie transportem Wykonawcy na jego koszt wraz z rozładunkiem, zgodnie ze złożonym pisemnym zapotrzebowaniem do siedziby KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 (pisemne zapotrzebowanie każdorazowo składane przez Zamawiającego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391510005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip. mazowiecka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz dostawa mebli biurowych na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-07-26 - zakup oraz dostawa mebli biurowych, siedzisk oraz mebli kuchennych wraz z montażem i rozmieszczeniem dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-07-22 - Zakup oraz dostawa mebli biurowych, siedzisk oraz mebli kuchennych wraz z montażem i rozmieszczeniem dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-07-12 - Zakup i dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w podziale na dwa zadania
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa mebli biurowych
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa mebli warsztatowych w podziale na III zadania
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli warsztatowych
Dodano: 2015-09-14 - Dostawa mebli biurowych i mebli medycznych
Dodano: 2015-06-25