Gmina Duszniki ogłasza przetarg
- Adres: 64550 Duszniki, ul. Sportowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 2919075, 2919400 , fax. 612 919 131
- Data zamieszczenia: 2018-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
ul. Sportowa 1
64550 Duszniki, woj. wielkopolskie
tel. 61 2919075, 2919400, fax. 612 919 131
REGON: 63125836500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa płyt drogowych w 2018 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa płyt drogowych w 2018 r., typu PDTP o wymiarach 120 cm (+/- 5 cm) x 80 cm (+/- 5 cm) x min. 16 cm i nośności min. 40 kN w ilości 3200 szt. 1. Realizacja przedmiotu umowy polega na: a) sprzedaży i sukcesywnej dostawie płyt drogowych betonowych pełnych w ilości ok.3200 szt. o wymiarach 120 cm (+/- 5 cm)x 80 cm (+/- 5 cm) x min.16 cm i nośności min. 40 kN, wzmocnionych siatką zbrojeniową, klasa betonu min.C25/30. Płyty powinny być wyposażone w zamki, utrzymujące je w stałej pozycji po ułożeniu oraz kształt umożliwiający wykonanie łukowych odcinków drogi. Płyty powinny posiadać odpowiednią aprobatę techniczną IBDiM potwierdzającą właściwości użytkowe płyt oraz wymagania dla prefabrykatów z betonu (dalej także jako „Towar”), b) dostawie i użyczeniu palet do transportu płyt, o których mowa w ust. 1 a), a które zostaną zwrócone Wykonawcy po wykonaniu zamówienia będącego przedmiotem umowy. c) Sukcesywna dostawa następować będzie od miesiąca marca 2018 r. 2. Opis techniczny płyt drogowych stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Strony uzgadniają możliwość zmniejszenia ilości Towaru i palet do 70 % w stosunku do przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmiany ilości zamawianego Towaru. 4. W sytuacji, o której mowa w ust. 3, zmniejszenie wartości zamówienia nie przekroczy 70 % określonego w § 3 ust. 1 projektu umowy. 5. Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Towaru zgodnie z celami i warunkami jakościowymi podanymi w SIWZ oraz zawartymi w ofercie Wykonawcy oraz na zasadach określonych w SIWZ - projekcie umowy. 6. Dostawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, tj. dostawy płyt na paletach, ich rozładunku na miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Duszniki oraz odbiorze palet w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 7. Koszty opakowania zapewniającego nienaruszalność i przed uszkodzeniem, koszty transportu oraz koszty odbioru palet oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- materiały budowlane elektryczne
Dodano: 2021-10-29 - zamówienia na materiały budowlane
Dodano: 2021-02-23 - zamówienie na materiały budowlane
Dodano: 2021-02-18 - Zakup i dostawa materiałów drogowych dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2021-02-04 - zakup materiałów budowlanych : - 3 sztuki krawężników 100cm x 20cm, - 12 sztuk płyt chodnikowych 50cm x 50cm, - 10 sztuk płyt chodnikowych 35cm x 35cm.
Dodano: 2021-01-08 - "Zakup i dostawa materiałów drogowych dla spółki Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej”
Dodano: 2020-12-22 - ,,Zakup i dostawa materiałów elektrycznych, instalacyjnych i budowlanych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu”
Dodano: 2020-10-30 - Zakup i dostawa płyt drogowych do budowy dróg śladowych w gminie Miejska Górka
Dodano: 2020-06-24 - Zakup i dostawa materiałów instalacyjnych PVC na potrzeby realizacji zadań związanych z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej w aglomeracji Środa Wielkopolska prowadzonych przez firmę Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o.
Dodano: 2020-06-09 - "Zakup i dostawa materiałów drogowych”
Dodano: 2020-05-12