Przetargi.pl
Zakup i dostawa płyt drogowych w 2018 r

Gmina Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64550 Duszniki, ul. Sportowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2919075, 2919400 , fax. 612 919 131
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
    ul. Sportowa 1
    64550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2919075, 2919400, fax. 612 919 131
    REGON: 63125836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa płyt drogowych w 2018 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa płyt drogowych w 2018 r., typu PDTP o wymiarach 120 cm (+/- 5 cm) x 80 cm (+/- 5 cm) x min. 16 cm i nośności min. 40 kN w ilości 3200 szt. 1. Realizacja przedmiotu umowy polega na: a) sprzedaży i sukcesywnej dostawie płyt drogowych betonowych pełnych w ilości ok.3200 szt. o wymiarach 120 cm (+/- 5 cm)x 80 cm (+/- 5 cm) x min.16 cm i nośności min. 40 kN, wzmocnionych siatką zbrojeniową, klasa betonu min.C25/30. Płyty powinny być wyposażone w zamki, utrzymujące je w stałej pozycji po ułożeniu oraz kształt umożliwiający wykonanie łukowych odcinków drogi. Płyty powinny posiadać odpowiednią aprobatę techniczną IBDiM potwierdzającą właściwości użytkowe płyt oraz wymagania dla prefabrykatów z betonu (dalej także jako „Towar”), b) dostawie i użyczeniu palet do transportu płyt, o których mowa w ust. 1 a), a które zostaną zwrócone Wykonawcy po wykonaniu zamówienia będącego przedmiotem umowy. c) Sukcesywna dostawa następować będzie od miesiąca marca 2018 r. 2. Opis techniczny płyt drogowych stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Strony uzgadniają możliwość zmniejszenia ilości Towaru i palet do 70 % w stosunku do przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmiany ilości zamawianego Towaru. 4. W sytuacji, o której mowa w ust. 3, zmniejszenie wartości zamówienia nie przekroczy 70 % określonego w § 3 ust. 1 projektu umowy. 5. Dostawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy Towaru zgodnie z celami i warunkami jakościowymi podanymi w SIWZ oraz zawartymi w ofercie Wykonawcy oraz na zasadach określonych w SIWZ - projekcie umowy. 6. Dostawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, tj. dostawy płyt na paletach, ich rozładunku na miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Duszniki oraz odbiorze palet w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 7. Koszty opakowania zapewniającego nienaruszalność i przed uszkodzeniem, koszty transportu oraz koszty odbioru palet oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach