Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
- Data zamieszczenia: 2010-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16 16
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
REGON: 19168640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa plotera, na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: zakup i dostawa plotera, na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w Starostwie Powiatowym w Pruszczu Gdańskim . 2. Zakres przedmiotu zamówienia: zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego kolorowego atramentowego plotera A-0, z wbudowaną kartą sieciową na potrzeby wydruków kartograficznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej (zał. nr 7 do SIWZ) 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Deklaracja zgodności CE, Certyfikat ENERGY STAR lub równoważny. 5. Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt 4, które mogą być w języku angielskim. 6.Przeglądy okresowe urządzenia, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321407
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, drukującego, fotograficznego i kas fiskalnych mini w ramach realizacji projektu Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego w ZSEiT w Słupsku
Dodano: 2014-02-24 - DOSTAWA URZĄDZENIA WYDRUKU WIELKOFORMATOWEGO - PLOTER
Dodano: 2013-09-03 - DOSTAWA URZĄDZENIA WYDRUKU WIELKOFORMATOWEGO - PLOTER, spr 72/KPW/ŁĄCZN/2013
Dodano: 2013-06-24 - DOSTAWA URZĄDZENIA WYDRUKU WIELKOFORMATOWEGO - PLOTER, sprawa nr 65/KPW/ŁĄCZN/2013
Dodano: 2013-06-12