Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 04073 Warszawa, ul. Grenadierów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 51 52 743 , fax. 22 51 52 789
- Data zamieszczenia: 2018-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
ul. Grenadierów
04073 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 51 52 743, fax. 22 51 52 789
REGON: 215398900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pierwszego wyposażenia do zmodernizowanego Pawilonu V – sprzęt AGD, pościel, kosze, dozowniki oraz inne elementy wyposażenia, etc. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego wyposażenia określonego i opisanego szczegółowo w załączniku nr 2.1 – 2.9 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowym. 2. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym zapakowanym w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. 5. Asortyment dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego – ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa. 6. Przez dostawę asortymentu należy rozumieć dostarczenie asortymentu do siedziby Zamawiającego (Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.) wraz z wniesieniem asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego, zamontowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników zamawiającego (jeżeli wymaga tego specyfika przedmiotu zamówienia). 7. W ramach dostawy (w ramach zaoferowanej ceny ofertowej) Zamawiający wymaga również: 1) dołączenia do asortymentu ulotek w języku polskim, zawierających wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje; 2) spełnienia wszelkich wymogów określonych w SIWZ i umowie związanych z asortymentem, jego dostawą i wymaganą dokumentacją. 8. Termin płatności wynosił będzie 60 dni licząc od daty dostawy prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż faktura nie może być dostarczona przed odbiorem asortymentu, którego dotyczy, przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawców muszą dostarczyć do Zamawiającego listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o przynależności do grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności do tej grupy kapitałowej. Inne wymagane dokumenty, które należy załączyć do oferty: 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – Załączniki nr 2.1 – 2.9 (na każde oferowane zadanie); 3) Wypełniony formularz załącznika nr 4 w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 4; 4) Wypełniony formularz załącznika nr 5 w przypadku złożenia oferty na zadanie nr 5; 5) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajem specjalistycznych sprzętów elektronicznych niezbędnych do przeprowadzenia konkurencji – Gotowanie (Cooking), Cukiernictwo (Pâtisserie and Confectionery), Serwis restauracyjny [...].
Dodano: 2023-08-03 - Dostawa oraz montaż wyposażenia AGD, RTV i gastronomicznego dla żłobka nr 42 przy ul. Chodeckiej 9 w Warszawie
Dodano: 2023-06-23 - Dostawy sprzętu AGD
Dodano: 2022-08-10 - Zamówienie związane z COVID-19
Dodano: 2021-04-27 - Zamówienie związane z COVID-19
Dodano: 2021-04-27 - Zamówienie związane z COVID-19
Dodano: 2021-04-09 - Zamówienie związane z COVID-19
Dodano: 2021-04-09 - Zamówienie związane z COVID-19
Dodano: 2021-04-09 - Dostawa (wraz z rozmieszczeniem oraz montażem) wyposażenia w zakresie sprzętu porządkowego, RTV, AGD, warsztatowego i ogrodniczego, przeznaczonego dla Szkoły Podstawowej przy ul. Ruskowy Bród w Warszawie w ramach inwestycji pn. „Budowa szkoły podstawowej w rejonie ulic ul. Ruskowy Bród i ul. Verdiego w Warszawie”
Dodano: 2021-02-05 - Dostawa urządzeń grzewczych
Dodano: 2020-09-28