Przetargi.pl
Zakup i dostawa pieluchomajtek, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, worków stomijnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 22211 Różanka, Różanka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 718 116
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Różanka
    22211 Różanka, woj. lubelskie
    tel. 825 718 116
    REGON: 108922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senior.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pieluchomajtek, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, worków stomijnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieluchomajtek, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, cewników i worków do zbiórki moczu, worków stomijnych, do siedziby Zamawiającego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 3.2 Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach/ cechach nie gorszych niż te określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1a do SIWZ. 3.3 Wielkość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawiera „formularz oferty przetargowej” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3.4 Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2017 poz. 211 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca do złożonej oferty dołączy oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach