Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 22211 Różanka, Różanka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 718 116
- Data zamieszczenia: 2016-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Różanka
22211 Różanka, woj. lubelskie
tel. 825 718 116
REGON: 108922600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa pieluchomajtek, pieluch anatomicznych, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, cewników, worków do zbiórki moczu, worków stomijnych, środków pielęgnacyjnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Senior” w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieluchomajtek, pieluch anatomicznych, wkładek anatomicznych, majtek chłonnych, cewników i worków do zbiórki moczu, worków stomijnych, środków pielęgnacyjnych do siedziby Zamawiającego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wielkość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawiera „formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 2b do SIWZ. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania Zamawiającego, czyli o wszystkich parametrach/ cechach nie gorszych niż te określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Oferowany przedmiot zamówienia będzie oznaczony znakiem CE, objęty odpowiednimi atestami oraz spełniający wymogi norm jakościowych i technologii produkcji określonych w Polskich Normach. 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kartę charakterystyki lub inny dokument potwierdzający, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklarację zgodności producenta. 6. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązuje się do realizacji wystawianych mieszkańcom zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi i środkami pomocniczymi (z wyłączeniem środków pomocniczych przysługujących comiesięcznie) nie objętych przedmiotem zamówienia, a refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby SPZOZ w Łukowie
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 5 części
Dodano: 2024-06-10 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-01-25 - Dostawa sprzętu ogólnomedycznego
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 6 części
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa jednorazowych artykułów medycznych – 6 części
Dodano: 2023-03-22 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2022-10-12 - Dostawa Pean jednorazowy prosty 14 cm.
Dodano: 2022-02-09 - Dostawa pincety automatycznej jednorazowej prostej 14 cm, Peam jednorazowy prosty 14 cm
Dodano: 2021-12-10