Przetargi.pl
„Zakup i dostawa pieluchomajtek na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach”

Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-101 Polkowice, K. B. Kominka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 746 08 00 , fax. 0-76 746 08 48
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
    K. B. Kominka 7
    59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 746 08 00, fax. 0-76 746 08 48
    REGON: 39076085200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa pieluchomajtek na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieluchomajtek na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje: 1) pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar M- szt. 2190; 2) pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L - szt. 3000; 3) pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar XL - szt. 1650; 4) pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar XL nocne - szt. 90; 5) wkładki anatomiczne dla dorosłych - szt. 15600; 6) wkładki anatomiczne dla dorosłych – chłonność 8/9 - szt. 90. 3. Zakup pielucho majtek będzie się odbywał w cenach jednostkowych w ilościach i asortymencie jak w załączniku „wykaz pieluchomajtek” do oferty z dnia (dd.mm.rrrr), w asortymencie dopuszczonym do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Podane w ust. 2 ilości są orientacyjne. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oferowanego asortymentu w ramach wartości umowy oraz prawo do ograniczenia dostaw. 5. Dostawy będą uzgadniane telefonicznie lub pocztą elektroniczną każdorazowo przez upoważnionych pracowników. Wykonawca zrealizuje dostawy w ciągu 7 dni od zgłoszenia Zamawiającego, chyba że zostanie uzgodniony inny termin dostawy. 6. Wykonawca dostarcza towar na własny koszt i ryzyko do magazynu Zamawiającego. 7. Do każdej dostawy wystawiana będzie faktura według cen podanych w załączniku „wykaz pieluchomajtek” do oferty z dnia (dd.mm.rrrr), Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur bez podpisu Zamawiającego. 8. Cena usługi netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie tylko w przypadku zmiany wysokości podatku VAT. 9. Termin płatności: do 60 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu. 10. Minimalny termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 1 rok od daty dostawy. 11. Sprzedawane pieluchomajtki muszą posiadać atesty, które Wykonawca jest zobowiązany przedstawić na żądanie Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uwzględniania reklamacji ilościowych i jakościowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli złoży wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (pkt XIX ust. 2 ppkt 2.4 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach