Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7769407, , fax. 71 7769122
- Data zamieszczenia: 2020-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7769407, , fax. 71 7769122
REGON: 02141927000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pięciu fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pięciu fabrycznie nowych samochodów osobowych, dla Biura Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, (Wzór umowy wraz ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy), z podziałem na: a) cztery samochody osobowe zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia – Tabela A; b) jeden samochód osobowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia – Tabela B. Samochody będące przedmiotem zamówienia muszą być tej samej marki, tego samego modelu i tego samego koloru. Zamawiający dopuszcza jedynie różnice w wersji wyposażenia zgodnie z zapisami powyżej – podział na Tabelę A i B. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki udziału w postepowaniu wskazane w rozdziale V pkt 1 niniejszej SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 5. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej „rozporządzeniem”. 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Ofertę należy sporządzić w oryginale w całości w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 9. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszej SIWZ. 10. Wykonawca przygotowuje i przedkłada swoją ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. 11. Oferta musi być kompletna i jednoznaczna. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 12. Oferta i załączniki: 1) Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ, c) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) zaleca się złożenia wraz z ofertą potwierdzenia wniesienia wadium, zgodnie ze wskazaniami rozdziału VIII niniejszej SIWZ. 13. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Dopuszcza się złożenie w ofercie formularzy opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem jednak, że ich treść będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ. 14. Oferta musi być napisana na maszynie, komputerze lub w inny trwały sposób oraz podpisana przez osobę(y) uprawnioną(one), na podstawie odrębnych przepisów, do składania oświadczeń woli – reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. 15. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy. 16. Każda zapisana strona oferty powinna być zaparafowana przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę lub osobę(y) upoważnioną(e) do jej podpisania. 17. Wszystkie dokonane korekty, skreślenia i poprawki powinny być parafowane (w miejscu naniesienia tych korekt, skreśleń, poprawek) przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę lub osobę(y) upoważnioną(e) do jej podpisania. 18. Zaleca się, aby oferta była trwale spięta i aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane kolejno.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup samochodu wieloosobowego do przewozu pacjentów do poradni specjalistycznych oraz samochodu dostawczego z przeznaczeniem zaopatrzenia bieżącego Szpitala.
Dodano: 2024-03-11 - Zakup samochodu osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze (III)
Dodano: 2023-10-31 - „Dostawa nowego samochodu osobowego wersja combi w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ulicy Karmelkowej 29, we Wrocławiu.”
Dodano: 2023-09-21 - ZAKUP SAMOCHODU 9-OSOBOWEGO Z WINDĄ, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, W TYM NA WÓZKACH INWALIDZKICH, NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JANOWICACH WIELKICH.”
Dodano: 2023-09-20 - ZAKUP SAMOCHODU 9-OSOBOWEGO Z WINDĄ, PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, W TYM NA WÓZKACH INWALIDZKICH, NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JANOWICACH WIELKICH.”
Dodano: 2023-09-12 - Dostawa 9- osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu w ramach zadania "Przewóz osób do dializ"
Dodano: 2023-08-21 - Dostawa trzech sztuk samochodów osobowych na potrzeby transportu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa samochodu elekt. typu BUS (mikrobusu elektrycznego) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu (część II)- III postępowanie
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lubinie
Dodano: 2023-06-12 - ZP/TP/11/2023 Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego wraz z wyposażeniem dla Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.
Dodano: 2023-05-17