Przetargi.pl
Zakup i dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ I – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest : „Zakup i dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji” 1.1. Opis przedmiotu zamówienia : 1.1.1 Papier toaletowy - Papier toaletowy makulaturowy, jednowarstwowy, gofrowany. Długość rolki 130 cm (typu JUMBO), wysokość rolki 9,5 cm, gramatura 32g/m. Pakowany po 12 rolek. 1.1.2 Ręczniki papierowe - Ręczniki papierowe w listkach ZZ, jednowarstwowe. Pakowane w kartonach po 20 paczek, w paczce po 200 sztuk, razem w kartonie 4000 listków. 2. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty umową był fabvrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I oraz spełniał wymagania określone w pkt. 1.1.1 SIWZ 3. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w pkt. 1.1.1 SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. 4. Zamawiający przewiduje realizację dostaw sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca oświadcza, że cena oferty obejmuje zakup, dostawę i wniesienie asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego- część z nich posiada rampę. 6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz, o ile są już znane, podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 8. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 9. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 10. CPV – 33761000-2 – papier toaletowy CPV – 33763000-6 – ręcznik papierowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33761000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanych wyżej oświadczeniach 4. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy cały asortyment objęty umową jest fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I oraz spełniający wymagania określone w pkt. 1.1.1 SIWZ 5. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy (wniesie) asortyment do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia co zostanie wliczone w cenę oferty. 6. Oświadczenie Wykonawcy o terminie dostaw sukcesywnych realizowanych według bieżących potrzeb Zamawiającego. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku podania terminu dostawy wykona zamówienie w terminie 15 dni. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 10. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 11. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem I SIWZ - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres - złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 3 do SIWZ. 13. Oświadczenie Wykonawcy, że zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 14. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdziale VII SIWZ - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 15. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji- złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 16. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach