Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO

Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6824581, 6824375, 6824121 , fax. 022 6824108
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
    ul. Banacha 2 2
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, fax. 022 6824108
    REGON: 01021033300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2063.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ogólna charakterystyka zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa papieru kserograficznego (CPV: 30197644-2- papier kserograficzny) przeznaczonych na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: papier kserograficzny powinien spełniać wymagania przedstawione w zał. nr 2 do SIWZ oraz obowiązujące następujące parametry i formaty: Lp nazwa materiału PARAMETRY Gramatura Białość (powyżej lub równe) Grubość (min) 1. Papier biały A-4 gładki Top Style 250g - - - 2. Papier ksero A-4 200g białość 160 CIE - - - 3. Papier ksero A-3 80g białość 146 CIE 80?2 g/m2 PN-EN ISO 536:1996 146?3 CIE PN-ISO 11475:2002 103?3 ?m (PN-EN 20534:1995) 4. Papier ksero A-4 90g białość 160 CIE 90?2 g/m2 PN-EN ISO 536:1996 160?3 CIE PN-ISO 11475:2002 108?3 ?m PN-EN 20534:1995 5. Papier ksero A-4 80g. Kolor czerwony 80?2 g/m2 PN-EN ISO 536:1996 - 108?3 ?m PN-EN 20534:1995 6. Papier ksero A-4 80g. Kolor niebieski 80?2 g/m2 PN-EN ISO 536:1996 - 108?3 ?m PN-EN 20534:1995 7. Papier ksero A-4 80g. Kolor zielony 80?2 g/m2 PN-EN ISO 536:1996 - 108?3 ?m PN-EN 20534:1995 8. Papier ksero A-4 80g. Kolor żółty 80?2 g/m2 PN-EN ISO 536:1996 - 108?3 ?m PN-EN 20534:1995 9. Papier ksero klasy Poljet lub równoważny A-4 80g 166 CIE 80?2 g/m2 PN-EN ISO 536:1996 166?3 CIE PN-ISO 11475:2002 108?3 ?m PN-EN 534:2005 10. Papier ksero klasy Polspeed lub równoważny A-4 80g 146 CIE 80?2 g/m2 PN-EN ISO 536:1996 146?2 CIE PN-ISO 11475:2002 103?3 3 ?m PN-EN 534:2005 11. Papier ksero klasy Pollux lub równoważny A-4 80g 161 CIE 80?2 g/m2 PN-EN ISO 536:1996 161?2 CIE PN-ISO 11475:2002 108?3 ?m PN-EN 534:2005 Uwaga: w proponowanym papierze muszą być spełnione główne wartości podane w tabeli, podane odchyłki wynikają jedynie z metody badania i przedstawionych PN. Nie mogą być one brane pod uwagę przy proponowanym papierze poprzez odjęcie ich od wartości głównych (np. dla poz. 10 - papier o białości 160?1 nie spełnia warunków SIWZ, natomiast 161?3 będzie spełniał te warunki SIWZ) a) dostarczony papier powinien: - być przeznaczony do wszelkich typów urządzeń biurowych (drukarek atramentowych, laserowych oraz ksero); - być bezchlorowy, bezpyłowy; - być zapakowany w ryzach, w opakowaniach odpornych na wilgoć, odpowiednio po 500 ark, oraz w pudełkach po 5 ryz zapakowany na paletach; b) dostarczony papier powinien spełniać następujące kryteria jakościowe: białość, grubość i gramatura (zgodnie z wartościami podanymi w tabeli zamówienia), wilgotność - 3,8-5,0 % (PN-EN 20287, PN-EN 12281:2000), nieprzezroczystość - powyżej lub równe 90 (ISO 2471:1998). 3. Do każdego oferowanego przez WYKONAWCĘ rodzaju papieru kserograficznego załączone powinny być dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia (zał. Nr 2 do SIWZ) został opisany normami, parametrami oraz znakami towarowymi dla wskazania WYKONAWCOM standardów jakimi powinien kierować się on przy doborze oferowanego przedmiotu zamówienia. 5. Zamówiony papier kserograficzny stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony do ZAMAWIAJĄCEGO w oryginalnych opakowaniach producenta, wyprodukowany roku dostawy, posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo, nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. 6. Przed upływem terminu składania ofert ZAMAWIAJĄCY może zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią tej specyfikacji oraz dostarczona zostanie wszystkim uczestnikom postępowania którym na ich wniosek dostarczono SIWZ oraz umieszczona na stronie internetowej www.jw2063.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać warunki wynikające z art. 22 ustawy Pzp. Potwierdzeniem spełnienia warunków zawartych w art. 22 ustawy Pzp., będzie złożenie ZAMAWIAJĄCEMU wraz z ofertą, potwierdzonego przez WYKONAWCĘ oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ), oraz następujących dokumentów i oświadczeń: 1) na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - upoważnienie/pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, podpisywania oferty i innych dokumentów ofertowych, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów, (pkt 6 ppkt 1 SIWZ); 2) na potwierdzenie posiadanej niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykaz wykonanych ważniejszych dostaw o podobnym charakterze w ilości oraz na wartość, określoną w (pkt 6 ppkt 6 SIWZ); 3) na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, określoną w (pkt 6 ppkt 7 SIWZ); 4) na potwierdzenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy): - zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Zdrowotnych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o opłacanych składkach (pkt 6 ppkt 2 SIWZ), - zaświadczenie z Urzędu Skarbowego (pkt 6 ppkt 3 SIWZ), - informacja z Krajowego Rejestru Karnego (pkt 6 ppkt 4 SIWZ). Ponadto w przypadku gdy przedmiot zamówienia będzie realizowany we współpracy z innym WYKONAWCĄ powinien on posiadać umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie określającą jednoznacznie sposób reprezentowania wspólników. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy, co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, po wezwaniu ZAMAWIAJĄCEGO, skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 5 wszyscy WYKONAWCY muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych na formularzu ofertowym określonym w (zał. nr 3 do SIWZ), 6) wykaz wykonanych co najmniej 3 ważniejszych dostaw za okres ostatnich 3 lat /licząc do daty złożenia oferty/ przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł/brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ), 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej /przedmiotu zamówienia/ na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł/brutto, z aktualnym dowodem wpłaty należnej składki ubezpieczenia. 1. Wyżej wymienione dokumenty dostarcza się w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ. 2. W przypadku nie złożenia zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY może udostępnić ofertę wraz z załącznikami zainteresowanym WYKONAWCOM.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach