Przetargi.pl
Zakup i dostawa papieru kserograficznego

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 890 49 10 , fax. 22 890 49 13
  • Data zamieszczenia: 2010-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
    ul. Podskarbińska 25 25
    03-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 890 49 10, fax. 22 890 49 13
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa papieru kserograficznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa bezchlorowego papieru kserograficznego:w formacie A4 - 26.000 ryz (1 ryza = 500 kartek), spełniającego poniższe wymagania: - gramatura 80 ? 3 g/m2 PN-EN ISO 536 - białość 160 ? 3 CIE PN-EN ISO 11475 - gładkość 190 ? 60 cm3/min PN-93/P-50166.02/PN-ISO 8791/Z - grubość 107? 4,5 ?m PN-EN 20534/PN-ISO 534 - nieprzezroczystość =/>91 % ISO 2471 przystosowanego do: -wydruków atramentowych i laserowych (czarno-białych i kolorowych) -kopiowania jednostronnego i dwustronnego na kserokopiarkach wysokonakładowych, niskonakładowych (podręcznych), drukarkach laserowych, urządzeniach wielofunkcyjnych i faksach. 2. Warunki dostawy papieru: 1)dostawa papieru ksero powinna być zrealizowana w sześciu dostawach ( co dwa miesiące) odpowiednio dla Oddziału i podległych Inspektoratów położonych na terenie Warszawy i okolic, a) kolejne dostawy papieru będą realizowane na pisemny wniosek Zamawiającego, wysłany na numer faxu wskazany przez Wykonawcę, w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed planowaną dostawą. b) czas realizacji każdej z dostaw do wszystkich obiektów nie może przekroczyć 3 dni roboczych od terminu podanego w zamówieniu dostawy 2)za termin wykonania dostawy przyjmuje się datę podpisania Protokołu odbioru danej dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w Oddziale i w Inspektoratach 3)koszty dostaw papieru do siedziby Oddziału i Inspektoratów Wykonawca uwzględni w cenie zakupu 1 ryzy papieru, 4)przez dostawę Zamawiający rozumie transport papieru do siedziby Oddziału i Inspektoratów oraz rozładunek (kierowca + pracownik do rozładunku) dostarczonego papieru do magazynów Zamawiającego. 5)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów poszczególnych dostaw, a także w ilości papieru kserograficznego dostarczanego do poszczególnych obiektów Zamawiającego. W związku z planowaną zmianą siedziby Zamawiającego może ulec zmianie miejsce dostawy z ul. Czerniakowskiej 16 na ul. Podskarbińską 25. Powyższe zmiany zostaną przekazane Wykonawcy w terminie minimum 14 dni kalendarzowych przed planowaną dostawą. 6)W przypadku przejęcia zaopatrzenia w papier kserograficzny przez Centralę Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zrezygnowania z 2 ostatnich dostaw w ilości łącznej nieprzekraczajacej 8190 ryz. Wykonawca zostanie o tym poinformowany przez Zamawiającego pisemnie w terminie minimum 30 dni przed planowaną dostawą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach