Przetargi.pl
zakup i dostawa papieru kserograficznego

Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-829 Warszawa, ul. Podskarbińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 840 22 31 , fax. 22 840 22 31
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
    ul. Podskarbińska 25 25
    03-829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 840 22 31, fax. 22 840 22 31
    REGON: 00001775600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa papieru kserograficznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    § 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa bezchlorowego papieru kserograficznego:w formacie A4 - 22.000 ryz (1 ryza = 500 kartek), spełniającego poniższe wymagania: - gramatura 80?3 g/m2 PN-EN ISO 536 - białość 160?3 CIE PN-EN ISO 11475 - gładkość 190?60 cm3/min PN-93/P-50166.02 - grubość 107?4,5 ?m PN-EN 20534 - nieprzezroczystość =/>91 % ISO 2471 przystosowanego do: - wydruków atramentowych i laserowych (czarno-białych i kolorowych) - kopiowania jednostronnego i dwustronnego na kserokopiarkach wysokonakładowych, niskonakładowych (podręcznych), drukarkach laserowych, urządzeniach wielofunkcyjnych i faksach. § 2. Warunki dostawy papieru: 1) dostarczony papier pakowany w opakowaniach kartonowych (po 5 ryz w kartonie) na ofoliowanych paletach 2) papier w całości dostaw musi być jednolity pod względem miejsca produkcji (ten sam producent) 3) dostawa papieru ksero powinna być zrealizowana w sześciu dostawach (w ilościach podanych w SIWZ) odpowiednio dla Oddziału i podległych Inspektoratów położonych na terenie Warszawy i okolic. a) pierwsza dostawa w terminie 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy, kolejne dostawy papieru będą realizowane we wskazanych wyżej miesiącach na pisemny wniosek Zamawiającego, wysłany na numer faxu wskazany przez Wykonawcę w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed planowaną dostawą. b) czas realizacji każdej z dostaw do wszystkich obiektów nie może przekroczyć 3 dni roboczych od terminu podanego w zamówieniu dostawy 4) za termin wykonania dostawy przyjmuje się datę podpisania Protokołu odbioru danej dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w Oddziale 5) koszty dostaw papieru do siedziby Oddziału i Inspektoratów Wykonawca uwzględni w cenie zakupu 1 ryzy papieru, 6) przez dostawę Zamawiający rozumie transport papieru do siedziby Oddziału i Inspektoratów oraz rozładunek (kierowca + pracownik do rozładunku) dostarczonego papieru do magazynów Zamawiającego. § 3. Warunki gwarancji: 1) Wykonawca udzieli min. 6 miesięcznej gwarancji na dostarczony papier kserograficzny licząc od dnia danej dostawy, tj. od daty podpisania Protokołu odbioru. 2) W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji niezgodności jakości dostarczonego papieru w porównaniu z ofertą i wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający ma prawo wnieść reklamację, a Wykonawca wadliwy papier ksero wymieni na nowy, wolny od wad w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. 3) W sytuacji dwukrotnego zgłoszenia reklamacji i ponownym stwierdzeniu wad w dostarczonej partii papieru ksero, Zamawiający ma prawo zwrócić całość lub część partii papieru na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. posiadania wiedzy i doświadczenia Posiadanie doświadczenia zawodowego przedstawiającego się wykonaniem dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch zamówień dot. dostarczania papieru kserograficznego o wartości jednostkowej zamówienia/umowy minimum 150.000,00 zł brutto (każda). 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. § 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. § 3. Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie weryfikacji dokumentów wymienionych w Art. 8 SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § 1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia Wykonawca musi złożyć wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch zamówień dot. dostarczania papieru kserograficznego o wartości jednostkowej zamówienia/umowy minimum 150.000,00 zł brutto (każda). Do wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego/odbiorcę dostaw. § 3. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w ust. 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. l, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio. § 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie (dot. również spółek cywilnych) muszą złożyć: - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie - każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w § 1 i § 2 ust. 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w § 1: w zakresie spełniania warunków określonych w art.24 ust. 1- składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1- wszyscy łącznie. Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców. § 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć wypełniony Załącznik nr 3 SIWZ - Parametry Techniczne oferowanego papieru kserograficznego. § 6. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz ofertowy, b) dokumenty i oświadczenia wymienione w § 1 - § 5 (stosownie dla poszczególnych Wykonawców).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach